Maxim. Tvoj edinstven užitek.
V Ljubljanskih mlekarnah so v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvarili oglaševalsko kampanjo za blagovno znamko sladoledov Maxim Premium.
Ljubljanske mlekarne
Kratek opis akcije: Glavni cilj kampanje je bil ljudi spodbuditi k odkrivanju njihovega edinstvenega užitka, ki ga prinašajo sladoledi Maxim Premium. »Tudi bralci Marketing magazina se lahko pustite zapeljati pristnim okusom sladoledov iz svežega mleka in smetane, ki v družbi praženih mandljev, slastne čokolade, božanske karamele ter bogate burbonske vanilje poskrbijo za pravo poletno razvajanje brbončic,« sporočajo iz agencije.
Dodajajo, da s sladoledi Maxim Premium lahko ne glede na količino dela, spremenljive vremenske razmere, gneče na mejnih prehodih ali pokvarjenih klimatskih napravah potopite v svet edinstvenega užitka.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih
Medijska agencija: Zenith Optimedia
Predstavnici naročnika: Tina Kumelj in Mojca Remic
Direktor projekta: Martin Stariha
Vodja projekta: Nina Melink
Kreativni direktor: Tine Lugarič
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Matt Penko
Oblikovalka: Nina Zadravec
Režiser: Jure Dostal
DOP: Miloš Srdić
Fotograf: Ivan Bliznetsov
Produkcijska hiša: Perfo