maxim
Opaženo

Maxim. Tvoj edinstven užitek.

V Ljubljanskih mlekarnah so pripravili nov okus sladoleda Maxim premium pasijonka, ki bo na voljo samo to poletje.

Kratek opis akcije: Skupaj z agencijo Luna \TBWA so ustvarili oglaševalsko akcijo, za katero pravijo, da bo tako kot nov okus prevzela čute gledalcev. »Sodobna elektronska glasba, mamljivi prizori okusnih sestavin in napredna animacija so recept za popoln užitek in razvajanje vseh čutov – tako ob gledanju novega oglasa kot tudi ob uživanju v novem sladoledu,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje

Medijska agencija: Zenith Optimedia

Predstavnika naročnika: Matevž Zver in Tina Kumelj

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Oblikovalka: Nina Zadravec

Produkcijska hiša: Perfo in NuFrame

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji