maxim
Opaženo

Maxim. Tvoj edinstven užitek.

V Ljubljanskih mlekarnah so pripravili nov okus sladoleda Maxim premium pasijonka, ki bo na voljo samo to poletje.

Kratek opis akcije: Skupaj z agencijo Luna \TBWA so ustvarili oglaševalsko akcijo, za katero pravijo, da bo tako kot nov okus prevzela čute gledalcev. »Sodobna elektronska glasba, mamljivi prizori okusnih sestavin in napredna animacija so recept za popoln užitek in razvajanje vseh čutov – tako ob gledanju novega oglasa kot tudi ob uživanju v novem sladoledu,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje

Medijska agencija: Zenith Optimedia

Predstavnika naročnika: Matevž Zver in Tina Kumelj

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Oblikovalka: Nina Zadravec

Produkcijska hiša: Perfo in NuFrame

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji