Maybelline: Maskare v računalniški igrici
Maybelline je začel sodelovati z razvijalcem videoiger Zyngo, ki bo kozmetičnemu podjetju pomagal pri lansiranju svojevrstnega oglasa, ki bo pravzaprav videoigra, vse bolj priljubljeni oglaševalski format.
Kaja Kovič
Hibrid med oglasom in videoigro Maybelline Mascara Merge so zasnovali v Zyngovem internem istudio Studio E, ki ga poznamo predvsem po igrici FarmVille, ki so jo uporabniki množično igrali na Facebooku. Z marketinško akcijo so v kozmetičnem podjetju začeli, ker se je zanimanje za družabne igre (tudi zahvaljujoč TikToku) povečalo, trajala pa bo nekaj mesecev. Aktivacija »oglasov, ki jih je mogoče igrati« kaže, da Maybelline raziskuje mobilne igre kot način za povečanje prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke.
Ličila v igri
Med igro Maybelline Mascara Merge igralci združujejo tri Maybellinove ikonične maskare in pridobivajo točke. Vsaka razkrita maskara je povezana z resničnim izdelkom in ko se vse ikone ujemajo ali ko poteče čas, igralci pridobijo povezavo do ciljne strani Ulta Beauty, na kateri lahko kupijo izdelek. V igrici bodo nastopile tudi šimnke in druga ličila.
Priložnost za Zyngo
Porast priljubljenosti videoiger morda predstavljala tudi oživitev družbe Zynga, ki je leta 2009 predstavila igro FarmVille. V zadnjih letih je igra izgubila svoj sijaj, a trend igranja videoiger se počasi obrača, kot pravijo v družbi. Iz Zynge so namreč poročali o 40 milijonih dnevnih aktivnih uporabnikov preko mobilnih formatov v prvem četrtletju leta 2022, kar je 3 odstotke več kot v enakem obdobju lani. Če se bo krivulja priljubljenosti še naprej obračala navzgor, ima Zynga veliko prednost v znanju in tehnologiji za blagovne znamke, ki bodo želele vstopiti na ta trg.
Maybelline ni edini
Tudi druga podjetja vstopajo na področje videoiger. Eno od njih je Duracell, ki je za promocijo svojih baterij Optimum predstavil igro na Instagramu, »Bunny Hop«. V projektu so sodelovali z zelo znano pevko Lizzo, ki je nosilka njihove aktivacije na Snapchatu. Slednji je sicer ta teden objavil, da bo opustil svojo vejo iger, a ameriški mediji predvidevajo, da se to še ne bo tako kmalu zgodilo, saj vedno več blagovnih znamk razmišlja o tovrstnih aktivacijah.