maybelline
Opaženo

Maybelline: Maskare v računalniški igrici

Maybelline je začel sodelovati z razvijalcem videoiger Zyngo, ki bo kozmetičnemu podjetju pomagal pri lansiranju svojevrstnega oglasa, ki bo pravzaprav videoigra, vse bolj priljubljeni oglaševalski format.

Hibrid med oglasom in videoigro Maybelline Mascara Merge so zasnovali v Zyngovem internem istudio Studio E, ki ga poznamo predvsem po igrici FarmVille, ki so jo uporabniki množično igrali na Facebooku. Z marketinško akcijo so v kozmetičnem podjetju začeli, ker se je zanimanje za družabne igre (tudi zahvaljujoč TikToku) povečalo, trajala pa bo nekaj mesecev. Aktivacija »oglasov, ki jih je mogoče igrati« kaže, da Maybelline raziskuje mobilne igre kot način za povečanje prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke.

Ličila v igri

Med igro Maybelline Mascara Merge igralci združujejo tri Maybellinove ikonične maskare in pridobivajo točke. Vsaka razkrita maskara je povezana z resničnim izdelkom in ko se vse ikone ujemajo ali ko poteče čas, igralci pridobijo povezavo do ciljne strani Ulta Beauty, na kateri lahko kupijo izdelek. V igrici bodo nastopile tudi šimnke in druga ličila.

Priložnost za Zyngo

Porast priljubljenosti videoiger morda predstavljala tudi oživitev družbe Zynga, ki je leta 2009 predstavila igro FarmVille. V zadnjih letih je igra izgubila svoj sijaj, a trend igranja videoiger se počasi obrača, kot pravijo v družbi. Iz Zynge so namreč poročali o 40 milijonih dnevnih aktivnih uporabnikov preko mobilnih formatov v prvem četrtletju leta 2022, kar je 3 odstotke več kot v enakem obdobju lani. Če se bo krivulja priljubljenosti še naprej obračala navzgor, ima Zynga veliko prednost v znanju in tehnologiji za blagovne znamke, ki bodo želele vstopiti na ta trg.

Maybelline ni edini

Tudi druga podjetja vstopajo na področje videoiger. Eno od njih je Duracell, ki je za promocijo svojih baterij Optimum predstavil igro na Instagramu, »Bunny Hop«. V projektu so sodelovali z zelo znano pevko Lizzo, ki je nosilka njihove aktivacije na Snapchatu. Slednji je sicer ta teden objavil, da bo opustil svojo vejo iger, a ameriški mediji predvidevajo, da se to še ne bo tako kmalu zgodilo, saj vedno več blagovnih znamk razmišlja o tovrstnih aktivacijah.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji