McDonald's: Pozimi Avstralci kot pingvini
Nova tržno-komunikacijska akcija McDonald's Avstralija in DDB Sydney razkriva odnos Avstralcev do zime in veselja do skupnega preživljanja časa v najbolj hladnem obdobju leta. Očitno pa imajo tudi veliko skupnega s pingvini.
Kaja Kovič
Medtem, ko se na severni polobli spopadamo z visokimi temperaturami, Avstralce pesti zima, ki jo zaznamujejo močni nalivi, dolga deževna obdobja in precej nizke temperature. »Zima je lahko slaba, vendar so se v McDonald's Avstralija odločili, da jo ljudje lahko praznujejo in izkoristijo kot čas za uživanje v okusni hrani in prijetnih trenutkih s prijatelji in družino.
Kaj imajo skupnega Avstralci in pingvini?
Tržno-komunikacijska akcija vsebuje 30-sekundni film, ki ga bodo do 13. septembra predvajali po vsej držav na televizijah, v kinematografih, na spletnih straneh, družbenih omrežjih, radiu, na zunanjih oglasnih površinah, zajema pa prav tako sodelovanje z vplivneži ter sponzorstva v različnih športnih ligah. Integrirana je tudi v restavracijah skupaj z novim zimskim menijem. V 30-sekundnem filmu, ki ga je režiral Gary Freedman, gledalci opazujejo podobnosti med kolonijami pingvinov in skupinami Avstralcev, ki se pozimi stiskajo skupaj in uživajo v McDonald'sovi hrani.
Tim Kenward, McDonald'sov direktor trženja, je dejal: »Naša nova kampanja blagovne znamke predstavlja različne načine, kako se lahko ljudje pozimi družijo z McDonald'som. To je sezona preživljanja časa z družino, prijatelji in najdražjimi, ob tem pa si želimo, da jim družbo dela še McDelivery na kavču, ali pa zimsko obarvani meniji in restavracije zunaj doma.« Jack Nunn, DDB Sydney CD, je dodal: »V mojem scenarijuj je prav vsak letni čas, ki ki ga delim z McDonald'som na kavču s prijatelji, precej dober. Ekipa je opravila čudovito delo, ko je vse to oživila.«