me move
Opaženo

Me Move

Studio Moderna je z agencijo Moment Collective pripravil oglaševalsko akcijo, s katero so želeli novo fitnes platformo Me Move približati ljudem, ki si redko ali pa nikoli ne vzamejo časa za telesno aktivnost.

Kratek opis akcije: Naročnik je agenciji podal jasne usmeritve: »Vsebina mora biti 'funky', drzna, predvsem pa aplikativna na vzhodnoevropsko tržišče.« S precej maneverskega prostora znotraj teh usmeritev so se v agenciji Moment Collective lotili koncepta sedmih oglasov, kjer gledalec ne dobi občutka, da spremlja oglase, temveč filmske prizore režiserja Guya Ritchieja. Serija spletnih oglasov prikazuje tri mafijske protagoniste, ki se vsakodnevno spopadajo z enakimi problemi kot »običajni ljudje«; njihov največji problem je pomanjkanje prostega časa in prostora za telesno aktivnost. Nošenje trupla po stopnicah je razlog za bolečine v križu, sedenje za mizo in štetje denarja je razlog za posledice predolgega sedenja, pobegli zvezani moški, ki teče za svoje življenje, pa je razlog za pomanjkanje sape pri enem od mafijcev. »Kdo pravi, da mafijski posli niso naporno delo? Kdo pravi, da si v svojem vsakdanu mafijci ne vzamejo časa za svoje telo in svojega duha? Vsakdo si zasluži pavzo za kardio trening ... ali pa jogo. Najsi bo doma ali pa v zapuščeni termoelektrarni,« pravijo v agenciji Moment Collective.

me move

Elementi akcije: videooglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna komunikacija

Predstavnik naročnika: Kiril Jovchevski

Vodja projekta v agenciji in producent: Vito Pešič

Kreativni direktor, tekstopisec in režiser: Luka Štigl

Fotograf: Matic Kremžar

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Montaža: Janez Stanovnik in Denis Artač

Produkcijska hiša: Moment Collective

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji