Me Move
Studio Moderna je z agencijo Moment Collective pripravil oglaševalsko akcijo, s katero so želeli novo fitnes platformo Me Move približati ljudem, ki si redko ali pa nikoli ne vzamejo časa za telesno aktivnost.
Studio Moderna
Kratek opis akcije: Naročnik je agenciji podal jasne usmeritve: »Vsebina mora biti 'funky', drzna, predvsem pa aplikativna na vzhodnoevropsko tržišče.« S precej maneverskega prostora znotraj teh usmeritev so se v agenciji Moment Collective lotili koncepta sedmih oglasov, kjer gledalec ne dobi občutka, da spremlja oglase, temveč filmske prizore režiserja Guya Ritchieja. Serija spletnih oglasov prikazuje tri mafijske protagoniste, ki se vsakodnevno spopadajo z enakimi problemi kot »običajni ljudje«; njihov največji problem je pomanjkanje prostega časa in prostora za telesno aktivnost. Nošenje trupla po stopnicah je razlog za bolečine v križu, sedenje za mizo in štetje denarja je razlog za posledice predolgega sedenja, pobegli zvezani moški, ki teče za svoje življenje, pa je razlog za pomanjkanje sape pri enem od mafijcev. »Kdo pravi, da mafijski posli niso naporno delo? Kdo pravi, da si v svojem vsakdanu mafijci ne vzamejo časa za svoje telo in svojega duha? Vsakdo si zasluži pavzo za kardio trening ... ali pa jogo. Najsi bo doma ali pa v zapuščeni termoelektrarni,« pravijo v agenciji Moment Collective.
Elementi akcije: videooglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna komunikacija
Predstavnik naročnika: Kiril Jovchevski
Vodja projekta v agenciji in producent: Vito Pešič
Kreativni direktor, tekstopisec in režiser: Luka Štigl
Fotograf: Matic Kremžar
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Montaža: Janez Stanovnik in Denis Artač
Produkcijska hiša: Moment Collective