eurospin
Opaženo

Medtem ko nekateri

Agencija SHIFT je za Eurospin Slovenija ustvarila novo kreativno platformo, ki na šaljiv način priznava trgovčeve »slabosti«, obenem pa poudarja njegove prednosti.

Kratek opis akcije: Na močno poplavljenem trgu slovenskih trgovcev vsak nase opozarja na svoj način. Pri Eurospinu so se odločili za iskreno komunikacijsko platformo, v kateri izpostavljajo vse svoje prednosti, ne pozabijo pa omeniti niti svojih pomanjkljivosti. »Morda res nismo največji, najboljši in za vsakim vogalom, smo pa v vsakem primeru pametna izbira, saj svojo energijo usmerjamo v stvari, ki so zares pomembne,« pravijo. Celotno komunikacijo spremlja drzen ton s ščepcem humorja, ki se iz konkurentov rahlo pošali, a jim obenem priznava uspeh na področjih, kjer Eurospin za zdaj še ni najboljši. Absolutni zmagovalec na trgu pa je napolnjen Eurospinov voziček, ki vsakemu potrošniku iz glave »izbije« konkurenčno ponudbo.

eurospin1

eurospin2

eurospin3

Elementi akcije: televizijsko, spletno, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič

Vodji projekta v agenciji: Klemen Krulec in Petra Ajdovec

Direktorica projekta v agenciji: Amadea Šoln

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs

Tekstopiski: Katja Petrin Dornik in Kaja Elsner

Umetniška direktorja: Matija Primc in Ivan Momirov

Oblikovalca: Ivan Momirov in Mark Caserman

Strateginje digitalnega marketinga: Monika Habjanič, Teja Rajšp in Klara Filip

Filmska produkcija: Idejalisti

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Miloš Srdić

Postprodukcija: Idejalisti, Nuframe

Zvočna obdelava: Samo Jurca, 001

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Medijska agencija: Medialog

Vodja medijskih projektov: Tamara Slapar

Digitalni strateg/digitalno oglaševanje: Jure Kumljanc

Trajanje akcije: od 17. marca 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji