Medtem ko nekateri
Agencija SHIFT je za Eurospin Slovenija ustvarila novo kreativno platformo, ki na šaljiv način priznava trgovčeve »slabosti«, obenem pa poudarja njegove prednosti.
Eurospin
Kratek opis akcije: Na močno poplavljenem trgu slovenskih trgovcev vsak nase opozarja na svoj način. Pri Eurospinu so se odločili za iskreno komunikacijsko platformo, v kateri izpostavljajo vse svoje prednosti, ne pozabijo pa omeniti niti svojih pomanjkljivosti. »Morda res nismo največji, najboljši in za vsakim vogalom, smo pa v vsakem primeru pametna izbira, saj svojo energijo usmerjamo v stvari, ki so zares pomembne,« pravijo. Celotno komunikacijo spremlja drzen ton s ščepcem humorja, ki se iz konkurentov rahlo pošali, a jim obenem priznava uspeh na področjih, kjer Eurospin za zdaj še ni najboljši. Absolutni zmagovalec na trgu pa je napolnjen Eurospinov voziček, ki vsakemu potrošniku iz glave »izbije« konkurenčno ponudbo.
Elementi akcije: televizijsko, spletno, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič
Vodji projekta v agenciji: Klemen Krulec in Petra Ajdovec
Direktorica projekta v agenciji: Amadea Šoln
Strateška direktorica: Špela Žorž
Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs
Tekstopiski: Katja Petrin Dornik in Kaja Elsner
Umetniška direktorja: Matija Primc in Ivan Momirov
Oblikovalca: Ivan Momirov in Mark Caserman
Strateginje digitalnega marketinga: Monika Habjanič, Teja Rajšp in Klara Filip
Filmska produkcija: Idejalisti
Režiser: Jure Dostal
Direktor fotografije: Miloš Srdić
Postprodukcija: Idejalisti, Nuframe
Zvočna obdelava: Samo Jurca, 001
Fotograf: Matevž Kostanjšek
Medijska agencija: Medialog
Vodja medijskih projektov: Tamara Slapar
Digitalni strateg/digitalno oglaševanje: Jure Kumljanc
Trajanje akcije: od 17. marca 2021