mercatorjeva soseska
Opaženo

Mercatorjeva virtualna soseščina

Mercator in agencija Herman & partnerji predstavljajo »M sosesko«, kjer se lahko ljudje srečujejo brez zidov, ki so se znašli med njimi.

Kratek opis akcije: Mercatorjeva virtualna soseska na treh družbenih omrežjih (YouTube, Facebook in Instagram) in krovnem spletnem mestu https://www.mercator.si/aktualno-pri-sosedu/m-soseska ponuja vsebine, ki uporabnikom pomagajo načrtovati dnevne aktivnosti, jih opominja, da ne smejo pozabiti na gibanje, daje zanimive predloge za nove oblike druženja, servira recepte in priskoči na pomoč z nasveti za starševstvo. Poleg vsega tudi kulturno izobražuje – v sodelovanju z SNG Drama so si uporabniki v M soseski že lahko ogledali digitalno premiero predstave Misterij Buffo, ki si jo je v živem prenosu na YouTubu ogledala virtualna dvorana s 487 obiskovalci.

»Kjer drugi vidijo zidove, je Mercator prepoznal priložnost in skupaj z agencijo Herman & partnerji zasnoval 360-stopinjsko kampanjo. Ta je zastavila vsebinsko platformo, podprto tudi s televizijskim oglasom in digitalno oglaševalsko akcijo. V nastali situaciji, ko se stvari odvijajo nepredvidljivo in v popolnoma novi dinamiki, je tesno sodelovanje naročnika in agencije ključnega pomena. M soseska, ki se je oblikovala v popolnoma virtualnem okolju, in se je v izjemno kratkem času odzvala na trenutne potrebe občinstva, je dokaz, da skupaj zmoremo več,« pravijo v Mercatorju.

 

 

Predstavniki naročnika: Majda Vodopivec, Viktorija Radojević Mavrič, Kristina Gregorc in Andreja Zadnik Andoljšek

Vodja projekta v agenciji: Nina Huremovič

Kreativna direktorja: Uroš Goričan in Nina Tanhofer

Digitalna strateginja: Nina Tanhofer

Tekstopisca: Rok Artiček in Pia Kraševec

Video: Urška Vavpetič

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji