Merkur razvija platformo za ohranjanje tradicije sajenja dreves
Agencija 101 je za Merkur zasnovala akcijo, v sklopu katere so vsem novorojenčkom, rojenim v septembru, podarili sadiko drevesa.
Merkur
Kratek opis akcije: V Merkurju so za promocijo prodajnega asortimana drevesnih sadik pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri so se osredotočili na družbena omrežja. Osrednji video temelji na pobudi oživljanja stare slovenske tradicije sajenja dreves ob rojstvu otroka. Poleg družbenih omrežij so o pobudi sporočali še v medijih in na prodajnih mestih, osrednji del akcije pa je bila aktivacija v porodnišnicah. Vsem staršem novorojenčkov, ki so bili rojeni v septembru, so namreč podarili dopisnico s podatki za prevzem brezplačne drevesne sadike in posebno popotnico za življenje, ki so jo za dobrodošlico na svet novi generaciji spisali oskrbovanci domov za ostarele. V akciji so sodelovale vse slovenske porodnišnice, podarili so 1.587 dreves, aktivacija pa je na družbenih omrežjih dosegla več kot pol milijona Slovencev.
Elementi akcije: video na družbenih omrežjih, vsebinski marketing, prodajna mesta, aktivacija v porodnišnicah, plakati, odnosi z javnostmi, televizijski spot
Predstavnice naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Ela Piškur in Romana Zorman
Direktorica projekta v agenciji: Anja Šeme Todorovič
Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj
Asistenta vodje projektov: Kristina Zidar in Andrej Raspet
Kreativni direktor: Matjaž Germ
Tekstopiska: Veronika Povž
Oblikovalci: Lara Oset, Ivan Momirov in Aleš Vrbančič
Spletni strateg: Uroš Svenšek
Strokovnjakinja za družbena omrežja: Hana Godina
Produkcijska hiša: Lilt
Trajanje akcije: september 2020
Druge sodelujoče agencije: Pristop, Publicis, Media Publikum