merkur izbor
Opaženo

Merkur razvija platformo za ohranjanje tradicije sajenja dreves

Agencija 101 je za Merkur zasnovala akcijo, v sklopu katere so vsem novorojenčkom, rojenim v septembru, podarili sadiko drevesa.

Kratek opis akcije:  V Merkurju so za promocijo prodajnega asortimana drevesnih sadik pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri so se osredotočili na družbena omrežja. Osrednji video temelji na pobudi oživljanja stare slovenske tradicije sajenja dreves ob rojstvu otroka. Poleg družbenih omrežij so o pobudi sporočali še v medijih in na prodajnih mestih, osrednji del akcije pa je bila aktivacija v porodnišnicah. Vsem staršem novorojenčkov, ki so bili rojeni v septembru, so namreč podarili dopisnico s podatki za prevzem brezplačne drevesne sadike in posebno popotnico za življenje, ki so jo za dobrodošlico na svet novi generaciji spisali oskrbovanci domov za ostarele. V akciji so sodelovale vse slovenske porodnišnice, podarili so 1.587 dreves, aktivacija pa je na družbenih omrežjih dosegla več kot pol milijona Slovencev.

merkur izbor3

merkur izbor2

merkur izbor1

Elementi akcije: video na družbenih omrežjih, vsebinski marketing, prodajna mesta, aktivacija v porodnišnicah, plakati, odnosi z javnostmi, televizijski spot

Predstavnice naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Ela Piškur in Romana Zorman

Direktorica projekta v agenciji: Anja Šeme Todorovič

Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj

Asistenta vodje projektov: Kristina Zidar in Andrej Raspet

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Tekstopiska: Veronika Povž

Oblikovalci: Lara Oset, Ivan Momirov in Aleš Vrbančič

Spletni strateg: Uroš Svenšek

Strokovnjakinja za družbena omrežja: Hana Godina

Produkcijska hiša: Lilt

Trajanje akcije: september 2020

Druge sodelujoče agencije: Pristop, Publicis, Media Publikum

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji