Merkur.si za praznike, vredne občudovanja
Praznično oglaševalsko akcijo je Merkur pripravil v sodelovanju z agencijo Publicis. Z njo so se osredotočili na spletne nakupe, saj se zaradi trenutnih razmer prodaja daril in okraševanja seli iz fizičnih v spletne prodajalne.
Merkur
Kratek opis akcije: S praznično oglaševalsko akcijo so pohiteli, saj je logistiki nakupov potrebno zagotoviti več časa, v njej pa so izpostavili združeno darilno ponudbo in dostavo na dom. »Kratko, prečiščeno, zaznavno in prepoznavno,« pravijo.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, splet
Predstavnice naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Piškur in Romana Zorma
Direktor projekta v agenciji: Peter Došen
Direktorica strategije in načrtovanja v agenciji: Maja Michieli
Kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopiska: Vlasta Merc
Umetniški direktor: Matt Penko
Oblikovalec: Robert Lupše
Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja
Fotograf: Matevž Paternoster
Scenografa in rekviziterja: Miha Ferkov in Andrej Plos
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: november in december 2020