merkur.si
Opaženo

Merkur.si za praznike, vredne občudovanja

Praznično oglaševalsko akcijo je Merkur pripravil v sodelovanju z agencijo Publicis. Z njo so se osredotočili na spletne nakupe, saj se zaradi trenutnih razmer prodaja daril in okraševanja seli iz fizičnih v spletne prodajalne.

Kratek opis akcije: S praznično oglaševalsko akcijo so pohiteli, saj je logistiki nakupov potrebno zagotoviti več časa, v njej pa so izpostavili združeno darilno ponudbo in dostavo na dom. »Kratko, prečiščeno, zaznavno in prepoznavno,« pravijo.

merkur.si6

merkur.si5

merkur.si4

merkur.si3

merkur.si2

merkur.si1

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, splet

Predstavnice naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Piškur in Romana Zorma

Direktor projekta v agenciji: Peter Došen

Direktorica strategije in načrtovanja v agenciji: Maja Michieli

Kreativni direktor: Toni Tomašek 

Tekstopiska: Vlasta Merc

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalec: Robert Lupše

Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Fotograf: Matevž Paternoster

Scenografa in rekviziterja: Miha Ferkov in Andrej Plos

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: november in december 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji