Mesec italijanske mode
V agenciji Herman & partnerji so pripravili oglaševalsko akcijo za že tradicionalni mesec italijanske mode.
Emporium
Kratek opis akcije: Mesec italijanske mode vabi modne navdušence v spletno trgovino Emporium.si ter v trgovini Emporium v BTC-ju in Galerijo Emporium. Oglaševalska akcija sledi estetiki ikoničnih italijanskih blagovnih znamk, kot so Dolce & Gabbana, Marella, Pinko, Pennyblack, Red Valentino, Furla, Coccinelle, Liu Jo, Weekend MaxMara, Twinset, Diesel in druge. Sestavljajo jo video oglasi na televiziji in digitalnih kanalih, digitalne vsebine in aktivacije na družbenih omrežjih ter oglasi na plakatih.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali
Predstavnici naročnika: Nina Vipotnik in Katja Kostelec
Direktorica naročnika v agenciji: Glorija Petek
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Umetniški direktor in režiser: Den Baruca
Izvedbeni oblikovalec: Ned Cocej Minatti
Video produkcija: Thenvision
Fotograf: Mimi Antolovič
Družbena omrežja: Emporium
Digitalni zakup: W3B
Trajanje akcije: september 2022