emp
Opaženo

Mesec italijanske mode

V agenciji Herman & partnerji so pripravili oglaševalsko akcijo za že tradicionalni mesec italijanske mode.

Kratek opis akcije: Mesec italijanske mode vabi modne navdušence v spletno trgovino Emporium.si ter v trgovini Emporium v BTC-ju in Galerijo Emporium. Oglaševalska akcija sledi estetiki ikoničnih italijanskih blagovnih znamk, kot so Dolce & Gabbana, Marella, Pinko, Pennyblack, Red Valentino, Furla, Coccinelle, Liu Jo, Weekend MaxMara, Twinset, Diesel in druge. Sestavljajo jo video oglasi na televiziji in digitalnih kanalih, digitalne vsebine in aktivacije na družbenih omrežjih ter oglasi na plakatih.

emporium 2

emp3

Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali

Predstavnici naročnika: Nina Vipotnik in Katja Kostelec

Direktorica naročnika v agenciji: Glorija Petek

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Umetniški direktor in režiser: Den Baruca

Izvedbeni oblikovalec: Ned Cocej Minatti

Video produkcija: Thenvision

Fotograf: Mimi Antolovič

Družbena omrežja: Emporium

Digitalni zakup: W3B

Trajanje akcije: september 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji