emp
Opaženo

Mesec italijanske mode

V agenciji Herman & partnerji so pripravili oglaševalsko akcijo za že tradicionalni mesec italijanske mode.

Kratek opis akcije: Mesec italijanske mode vabi modne navdušence v spletno trgovino Emporium.si ter v trgovini Emporium v BTC-ju in Galerijo Emporium. Oglaševalska akcija sledi estetiki ikoničnih italijanskih blagovnih znamk, kot so Dolce & Gabbana, Marella, Pinko, Pennyblack, Red Valentino, Furla, Coccinelle, Liu Jo, Weekend MaxMara, Twinset, Diesel in druge. Sestavljajo jo video oglasi na televiziji in digitalnih kanalih, digitalne vsebine in aktivacije na družbenih omrežjih ter oglasi na plakatih.

emporium 2

emp3

Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali

Predstavnici naročnika: Nina Vipotnik in Katja Kostelec

Direktorica naročnika v agenciji: Glorija Petek

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Umetniški direktor in režiser: Den Baruca

Izvedbeni oblikovalec: Ned Cocej Minatti

Video produkcija: Thenvision

Fotograf: Mimi Antolovič

Družbena omrežja: W3B in Emporium

Trajanje akcije: september 2022

495

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

luka bajs2
24. 09. 2022

Z Luko Bajsom, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne…

»V zadnjem času tudi pri slovenskih naročnikih opažam željo po sodelovanju na festivalih. Vmes me je že postalo strah, da festivali postajajo samo…

ghada
21. 09. 2022

Ghada Wali je mlada egiptovska oblikovalka, ki je v regiji Bližnjega vzhoda že globoko…

Kdor nima zgodovine, nima prihodnosti. Ustvarjam dela, ki predstavljajo to, kar sem in od koder prihajam. Svetovno prepoznavnost sem si pridobila z…

bla
20. 09. 2022

Jernej Smisl bo 1. oktobra 2022 postal direktor Pristopovega oddelka za korporativno…

Naši avtorji