Mi smo tu
Agencija April 8 je za Turistično združenje Portorož pripravila novo promocijsko akcijo in ji kot element inovativnosti dodala NFT-tehnologije ter s tem destinaciji odprla vrata v metasvet, ki predstavlja nov trg za prihajajoče generacije.
Turistično združenje Portorož
Kratek opis akcije: V zadnjih letih je bila promocija destinacije usmerjena na poletje in poletni oddih z družino, tokrat pa so v ospredju doživetja kot ključna razlikovalna prednost destinacije, ki zagotavlja najboljši oddih v Portorožu, Piranu, Strunjanu in na istrskem podeželju v vseh letnih časih.
Slogan kampanje »Mi smo tu!« izhaja iz dejstva, da destinacija na vsakem koraku zbuja pozornost, da so doživetja drugačna in družba nepričakovana, zato si vsi gostje želijo biti del tega. Komunikacija je usmerjena v aktivno skrb za dobro počutje, saj destinacija gostom nudi več kot 75 različnih doživetij.
Nosilni protagonist kampanje je koza Srečka, element istrskega zaledja, ki dopolnjuje mondeni Portorož in avtentični Piran. G.O.A.T. (angl. koza) je v internetnem slengu kratica za Greatest of All Time (najboljši vseh časov), hkrati pa je koza tudi prispodoba za »stress free way of life« – torej življenje brez stresa kot rezultat oddiha na destinaciji.
Akcija v celoti poteka na spletu z dvema ključnima kanaloma komunikacije, in sicer z digitalnim oglaševanjem in napredno tehnološko rešitvijo NFT. Za potrebe digitalnega oglaševanja ter komunikacije na spletni strani in družbenih omrežjih je bila izvedena foto- in videoprodukcija s photobomb konceptom, ki tradicionalnemu marketinškemu pristopu dodaja kanček hudomušnosti.
Sodobno orodje komunikacije v obliki NFT-žetonov pa na drugi strani sledi naprednim načinom komunikacije, ki se jih destinacija Portorož in Piran poslužuje kot pionir med (posameznimi) destinacijami v Sloveniji. Unikatne NFT-žetone s podobo koze Srečke lahko uporabniki pridobijo kot posledico treh aktivnosti, kar je pogoj za pridobitev Golden GOAT NFT-ja s posebno nagrado (utility), ki bo razkrita šele 31. avgusta 2022. Aktivacija sledi marketinškemu konceptu programa zvestobe.
Elementi akcije: digitalni oglasi, video na YouTubu, pristajalna stran, spletna nagradna igra, NFT-žetoni, Instagram in TikTok
Predstavnika naročnika: Aleksander Valentin in Petra Rebec
Direktorica projekta: Lara Burkat
Kreativna direktorica: Darja Štukelj
Oblikovalca: Luka Kuhar in Anja Grabar
NFT-svetovalka: Anuša Kovačič
NFT-programerja: Tomo Turk in Stojan Vasilev
Režiser: Blaž Garbajs
Vizualna produkcija: Storeez Studio
Fotograf: Jaka Ivančič
Specialistka za TikTok: Alenka Mivšek
Spletni medijski zakup: iPROM
Trajanje akcije: od 20. aprila do 31. decembra 2022