mismotu
Opaženo

Mi smo tu

Agencija April 8 je za Turistično združenje Portorož pripravila novo promocijsko akcijo in ji kot element inovativnosti dodala NFT-tehnologije ter s tem destinaciji odprla vrata v metasvet, ki predstavlja nov trg za prihajajoče generacije.

Kratek opis akcije: V zadnjih letih je bila promocija destinacije usmerjena na poletje in poletni oddih z družino, tokrat pa so v ospredju doživetja kot ključna razlikovalna prednost destinacije, ki zagotavlja najboljši oddih v Portorožu, Piranu, Strunjanu in na istrskem podeželju v vseh letnih časih.

Slogan kampanje »Mi smo tu!« izhaja iz dejstva, da destinacija na vsakem koraku zbuja pozornost, da so doživetja drugačna in družba nepričakovana, zato si vsi gostje želijo biti del tega. Komunikacija je usmerjena v aktivno skrb za dobro počutje, saj destinacija gostom nudi več kot 75 različnih doživetij.

Nosilni protagonist kampanje je koza Srečka, element istrskega zaledja, ki dopolnjuje mondeni Portorož in avtentični Piran. G.O.A.T. (angl. koza) je v internetnem slengu kratica za Greatest of All Time (najboljši vseh časov), hkrati pa je koza tudi prispodoba za »stress free way of life« –  torej življenje brez stresa kot rezultat oddiha na destinaciji.

Akcija v celoti poteka na spletu z dvema ključnima kanaloma komunikacije, in sicer z digitalnim oglaševanjem in napredno tehnološko rešitvijo NFT. Za potrebe digitalnega oglaševanja ter komunikacije na spletni strani in družbenih omrežjih je bila izvedena foto- in videoprodukcija s photobomb konceptom, ki tradicionalnemu marketinškemu pristopu dodaja kanček hudomušnosti.

Sodobno orodje komunikacije v obliki NFT-žetonov pa na drugi strani sledi naprednim načinom komunikacije, ki se jih destinacija Portorož in Piran poslužuje kot pionir med (posameznimi) destinacijami v Sloveniji. Unikatne NFT-žetone s podobo koze Srečke lahko uporabniki pridobijo kot posledico treh aktivnosti, kar je pogoj za pridobitev Golden GOAT NFT-ja s posebno nagrado (utility), ki bo razkrita šele 31. avgusta 2022. Aktivacija sledi marketinškemu konceptu programa zvestobe.

mismotu

Elementi akcije: digitalni oglasi, video na YouTubu, pristajalna stran, spletna nagradna igra, NFT-žetoni, Instagram in TikTok

Predstavnika naročnika: Aleksander Valentin in Petra Rebec

Direktorica projekta: Lara Burkat

Kreativna direktorica: Darja Štukelj

Oblikovalca: Luka Kuhar in Anja Grabar

NFT-svetovalka: Anuša Kovačič

NFT-programerja: Tomo Turk in Stojan Vasilev

Režiser: Blaž Garbajs

Vizualna produkcija: Storeez Studio

Fotograf: Jaka Ivančič

Specialistka za TikTok: Alenka Mivšek

Spletni medijski zakup: iPROM

Trajanje akcije: od 20. aprila do 31. decembra 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji