mini pust
Opaženo

Mini pustolovščine

Mini pustolovščine so Mercatorjev program zvestobe v partnerstvu z National Geographicom, ki malim in velikim radovednim raziskovalcem razprostira vpogled v čudoviti svet vse okoli nas.

Kratek opis akcije: Album in zbirka 24-ih mini knjižic National Geographic razkrivajo živalsko kraljestvo, kulturno dediščino, naravna bogastva, človeško telo, kulinariko, tehnologijo, tehniko in še neraziskane širjave vesolja. In pa šesterček okolju prijaznih plišastih igrač.

»Radovedno raziskovanje, želja po znanju in poznavanje naše odgovornosti do sveta, so ena od boljših kombinacij človeškega védenja in vedênja. Ko dodamo še ščepec otroške domišljije, pa dobimo recepturo za svetlo prihodnost človeštva. Zato svoje najmlajše vzgajamo na vsakem koraku. Tudi med policami. Tu vzgojna mehanika deluje takole: poišči album in ga napolni s knjižicami. Za vsakih deset evrov nakupa in za vsak izdelek z oznako Mini pustolovščine prejmeš paketek s knjižico National Geographic in nalepko za v zbirni kartonček. Pet nalepk in plišasta igrača je lahko tvoja po akcijski ceni,« pravijo v Mercatorju.

Sekstet plišastih živali je ljubek in mehak, najpomembneje pa je, da je pošten in trajnosten. Vsaka igrača je ročno sešita v podjetju, ki ne izkorišča svojih delavcev. Preja, ki je uporabljena, je iz 100 % reciklirane plastike. Tako je vsak pliško National Geographic nastal iz vsaj petih recikliranih plastenk.

mini pustolovscine

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Mercatorja

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Maj Kelenc

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniška direktorja: Tina Raljić in Blaž Pintar

Oblikovalki: Špela Medak in Ewa Bogataj

Digitalna oblikovalca: Blaž Pintar in Matic Kosem

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Digitalni strateginji: Mili Šprajc in Nina Tanhofer

Upravljavka družbenih omrežij: Diana Diana Abdagić

Produkcija: Bright Visuals

Režiser: Jure Dostal

Fotograf: Luka Svetic

Medijska agencija: Studio Nexus

Partner projekta: National Geographic / Disney

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji