mini pust
Opaženo

Mini pustolovščine

Mini pustolovščine so Mercatorjev program zvestobe v partnerstvu z National Geographicom, ki malim in velikim radovednim raziskovalcem razprostira vpogled v čudoviti svet vse okoli nas.

Kratek opis akcije: Album in zbirka 24-ih mini knjižic National Geographic razkrivajo živalsko kraljestvo, kulturno dediščino, naravna bogastva, človeško telo, kulinariko, tehnologijo, tehniko in še neraziskane širjave vesolja. In pa šesterček okolju prijaznih plišastih igrač.

»Radovedno raziskovanje, želja po znanju in poznavanje naše odgovornosti do sveta, so ena od boljših kombinacij človeškega védenja in vedênja. Ko dodamo še ščepec otroške domišljije, pa dobimo recepturo za svetlo prihodnost človeštva. Zato svoje najmlajše vzgajamo na vsakem koraku. Tudi med policami. Tu vzgojna mehanika deluje takole: poišči album in ga napolni s knjižicami. Za vsakih deset evrov nakupa in za vsak izdelek z oznako Mini pustolovščine prejmeš paketek s knjižico National Geographic in nalepko za v zbirni kartonček. Pet nalepk in plišasta igrača je lahko tvoja po akcijski ceni,« pravijo v Mercatorju.

Sekstet plišastih živali je ljubek in mehak, najpomembneje pa je, da je pošten in trajnosten. Vsaka igrača je ročno sešita v podjetju, ki ne izkorišča svojih delavcev. Preja, ki je uporabljena, je iz 100 % reciklirane plastike. Tako je vsak pliško National Geographic nastal iz vsaj petih recikliranih plastenk.

mini pustolovscine

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Mercatorja

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Maj Kelenc

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniška direktorja: Tina Raljić in Blaž Pintar

Oblikovalki: Špela Medak in Ewa Bogataj

Digitalna oblikovalca: Blaž Pintar in Matic Kosem

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Digitalni strateginji: Mili Šprajc in Nina Tanhofer

Upravljavka družbenih omrežij: Diana Diana Abdagić

Produkcija: Bright Visuals

Režiser: Jure Dostal

Fotograf: Luka Svetic

Medijska agencija: Studio Nexus

Partner projekta: National Geographic / Disney

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji