mladiupi
Opaženo

Mladi upi 2022

Zavod Zavarovalnice Triglav za družbeno odgovorne aktivnosti Vse bo v redu in Zavarovalnica Triglav že deseto leto zapored objavljata razpis Mladi upi. Oglaševalsko akcijo zanj so zasnovali z agencijo Formitas.

Kratek opis akcije: Razpis je namenjen mladim talentom, ki jih odlikujejo odlični rezultati, nadarjenost, zagnanost, vizija in osredotočenost na cilj. Z njim omogočajo nadarjenim športnikom in znanstvenikom, kreativnim umetnikom in perspektivnim športnikom invalidom, da se potegujejo za finančna sredstva, s katerimi bodo lažje dosegli visoko zastavljene cilje.

upi1

upi2

upi3

upi4

Elementi akcije: splet, zunanje oglaševanje, tisk

Predstavnici naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič in Vojka Novak

Vodja projekta v agenciji: Tanja Drašler

Kreativni direktor: Blaž Ritmanič

Tekstopisec: Tine Aćimović

Oblikovalka: Tina Milošič

Fotografinja: Mateja Jordovič Potočnik

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: marec–maj 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji