mobilni bob
Opaženo

Mobilni bob

Mobilni ponudnik bob se bo letos premierno predstavil s trgovino v fizični obliki – na štirih kolesih.

Bob, sicer del A1 Slovenija, se je na »turnejo« podal s ciljem, da »razbobna« glas o svoji ponudbi. S svojo mobilno prikolico bo kampiral oziroma jo parkiral v Kopru, Ljubljani, Mariboru in Celju, jeseni pa bo obiskal še druge kraje po Sloveniji. Pod zasnovo in komunikacijsko podporo projekta je podpisana oglaševalska agencija Internavti.

Kot je za MM povedal Robert Demirović, ki pri A1 Slovenija skrbi za znamčenje in komunikacijo blagovne znamke bob, si je znamka v vseh letih svoje prisotnosti na trgu pridobila simpatije, predvsem pa nadpovprečno zvestobo svojih uporabnikov. »S projektom fizične trgovine na kolesih smo želeli znamki nadeti človeški obraz ter obstoječim in potencialnim novim uporabnikom omogočiti stik z bobom v živo, kar je v skladu s trendom fizičnih trgovin, vzpostavljenih s strani podjetij, ki delujejo na spletu,« pojasnjuje Demirović.

V mobilni trgovini bodo na voljo telefoni, mobilne Wi-Fi dostopne točke in tablice, ki jih bodo mimoidoči lahko preizkusili in kupili. Bobova mobilna ekipa bo obiskovalcem predstavila pakete bob in z njimi povezane informacije ter ugodnosti.

»Fizična trgovina je bila primarno ustvarjena z mislijo na starejše uporabnike mobilnih storitev, ki jim je najpomembnejši osebni stik z znamko, s svojo ponudbo pa ni spregledala niti mladih in družin, pri katerih želimo povečati zavedanje o storitvah, ki jih ponuja bob,« dodaja Tjaša Drnovšek, produktni vodja pri A1 Slovenija za storitve bob.

Lokacije je mogoče spremljati na bobovih profilih na Facebooku in Instagramu.

mobilni bob

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji