Moč oblike, navdih umetnosti
V sodelovanju med umetniškim ustrojem artpump® Petje Montanez in agencijo Mayer McCann je nastala serija šestih izvirnih artefaktov. Ti simbolizirajo pomen umetnosti tako pri oblikovanju embalaž kot tudi pri učvrščevanju teritorija blagovnih znamk.
Matjaž Požun in Tom Rudolf, Mayer McCann
Kratek opis: Na preseku dveh vzporednih svetov, industrije in umetnosti, je vzniknila ekskluzivna kolekcija artefaktov, ki služijo kot razmislek o umetnosti oblikovanja. »Kolekcija nosi transformativen naboj, saj nas artefakti prepričajo, da pogled izpraznimo prejšnjega vedenja in predmet gledanja uzremo drugače. Kot nosilec navdiha nastopa keramični odlitek embalaže, ki je dodatno ročno obdelan in pobarvan v slogu značilnih slikarjev moderne umetnosti. Serijsko industrijsko pakiranje se s tem spremeni v edinstven umetniški kos,« pravijo v agenciji, kjer so ekskluzivno kolekcijo zasnovali z mislijo na slovenske blagovne znamke, ki sooblikujejo največje komunikacijske zgodbe živilske industrije.
Elementi akcije: promocijska gradiva, neposredna pošta, poslovna darila, digitalno oglaševanje
Kreativna in umetniška direktorica: Petja Montanez
Embalaža in objekti: Artpump
Digitalne aktivnosti: Mateja Škofič
Tekstopisci: Sonja Zlobko, Michal Lamprecht in Barbara Jošt
Digitalna strateginja: Brigita Marinč
Naročnika in predstavnika naročnika: Matjaž Požun in Tom Rudolf (Mayer McCann)
Vodji projekta v agenciji: Tom Rudolf in Janja Tekavec
Fotografija: Artpump
Produkcija: Artpump in Peakprint