Prijetna dilema
Opaženo

Moderno ali retro? Prijetna dilema ...

Intesa Sanpaolo Bank se predstavlja z novim krogom oglaševalske akcije, ki temelji na konceptu »prijetnih dilem«. Zasnovali so jo skupaj z Atomik studiem.

Kratek opis akcije: Tudi tokratna komunikacijska akcija, v kateri so v ospredju stanovanjski in potrošniški krediti, temelji na »prijetnih dilemah«. Tistih sladkih skrbeh, ki nastopijo, ko se nam ni več potrebno ukvarjati s pomembnimi življenjskimi vprašanji. »Ponazorili smo jo z odločitvijo o moderni ali retro umetniški sliki, ki predstavlja le še piko na i v našem novem ali prenovljenem domu, do katerega smo prišli s pomočjo ugodnega stanovanjskega ali potrošniškega kredita Intese Sanpaolo Bank,« pravijo snovalci akcije.

intesa6

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Igor Radovič in Maja Škof

Kreativni direktor: Tom Mezga

Tekstopiska: Barbara Winkler Koren

Oblikovalka: Anja Škerjanc

Fotograf: Martin Baebler

Režiser: Oton Bačar

Produkcijska hiša: Albatross Films

Medijska agencija: Media Publikum

Začetek akcije: 5. maj 2024

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji