Prijetna dilema
Opaženo

Moderno ali retro? Prijetna dilema ...

Intesa Sanpaolo Bank se predstavlja z novim krogom oglaševalske akcije, ki temelji na konceptu »prijetnih dilem«. Zasnovali so jo skupaj z Atomik studiem.

Kratek opis akcije: Tudi tokratna komunikacijska akcija, v kateri so v ospredju stanovanjski in potrošniški krediti, temelji na »prijetnih dilemah«. Tistih sladkih skrbeh, ki nastopijo, ko se nam ni več potrebno ukvarjati s pomembnimi življenjskimi vprašanji. »Ponazorili smo jo z odločitvijo o moderni ali retro umetniški sliki, ki predstavlja le še piko na i v našem novem ali prenovljenem domu, do katerega smo prišli s pomočjo ugodnega stanovanjskega ali potrošniškega kredita Intese Sanpaolo Bank,« pravijo snovalci akcije.

intesa6

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Igor Radovič in Maja Škof

Kreativni direktor: Tom Mezga

Tekstopiska: Barbara Winkler Koren

Oblikovalka: Anja Škerjanc

Fotograf: Martin Baebler

Režiser: Oton Bačar

Produkcijska hiša: Albatross Films

Medijska agencija: Media Publikum

Začetek akcije: 5. maj 2024

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji