zala
Opaženo

Moj svet v ravnovesju

»Dinamika naših življenj nas pogosto sooča z različnimi izzivi, a tudi, ko ni vse na svojem mestu, je življenje v ravnovesju.« Tako se pod slogan nove komunikacijske akcije iz agencije Pristop podpisuje blagovna znamka vod in nizkoenergijskih pijač Zala.

Kratek opis akcije: Osrednji del akcije predstavlja serija televizijskih in spletnih videooglasov, kjer lovljenje ravnovesja v življenju prikazuje Tjaša Kokalj, ki skozi življenjske situacije s pozitivnim odnosom pokaže, da je včasih, ko izgubimo ravnovesje, dovolj že, če globoko zadihamo in s požirkom vode stopimo osveženi naprej. S ciljem učvrstitve znamke Zala in osnovnega sporočila se akcija vizualno preliva v ostale medije širokega dosega, konceptualno pa se nadaljuje z različnimi elementi vsebinskega marketinga. Znamka sodeluje tudi z Urško Ahac, s katero ustvarja relevantne in uporabne vsebine, ki dopolnjujejo kampanjo na družbenih omrežjih. S serijo poglobljenih člankov in intervjujev bo Zala uporabnikom približala problematiko telesnega ravnovesja, izgorelosti in v prispevkih o športu in pravilni hidraciji ponudila tudi konkretne rešitve za izzive, s katerimi se srečujemo. Poleg tega jih bo ozaveščala o pomembnosti odgovornega ravnanja s plastično embalažo. 

zala1

zala2

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, spletni mediji, dogodki in družbena omrežja

Predstavnika naročnika: David Zappe in Simona Oset

Direktorica projekta v agenciji: Anja Jurca

Vodja projekta: Katja Grosman

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Snovalki: Eva Gjörek in Tjaša Derstvenšek

Umetniška direktorica in ilustratorka: Vida Igličar

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen

Agencija za vsebinski marketing: Poslovni mediji (PM)

Vsebinski strateg (PM): Miha Raušl

Kreativna urednica (PM): Manca Krnel Hess

Medijska agencija: Media Publikum

Družbena omrežja (Pristop): Tjaša Derstvenšek in Ajda Perme

Produkcijska hiša: Squareme

Fotograf: Primož Bregar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji