Moj svet v ravnovesju
»Dinamika naših življenj nas pogosto sooča z različnimi izzivi, a tudi, ko ni vse na svojem mestu, je življenje v ravnovesju.« Tako se pod slogan nove komunikacijske akcije iz agencije Pristop podpisuje blagovna znamka vod in nizkoenergijskih pijač Zala.
Zala
Kratek opis akcije: Osrednji del akcije predstavlja serija televizijskih in spletnih videooglasov, kjer lovljenje ravnovesja v življenju prikazuje Tjaša Kokalj, ki skozi življenjske situacije s pozitivnim odnosom pokaže, da je včasih, ko izgubimo ravnovesje, dovolj že, če globoko zadihamo in s požirkom vode stopimo osveženi naprej. S ciljem učvrstitve znamke Zala in osnovnega sporočila se akcija vizualno preliva v ostale medije širokega dosega, konceptualno pa se nadaljuje z različnimi elementi vsebinskega marketinga. Znamka sodeluje tudi z Urško Ahac, s katero ustvarja relevantne in uporabne vsebine, ki dopolnjujejo kampanjo na družbenih omrežjih. S serijo poglobljenih člankov in intervjujev bo Zala uporabnikom približala problematiko telesnega ravnovesja, izgorelosti in v prispevkih o športu in pravilni hidraciji ponudila tudi konkretne rešitve za izzive, s katerimi se srečujemo. Poleg tega jih bo ozaveščala o pomembnosti odgovornega ravnanja s plastično embalažo.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, spletni mediji, dogodki in družbena omrežja
Predstavnika naročnika: David Zappe in Simona Oset
Direktorica projekta v agenciji: Anja Jurca
Vodja projekta: Katja Grosman
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Snovalki: Eva Gjörek in Tjaša Derstvenšek
Umetniška direktorica in ilustratorka: Vida Igličar
Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen
Agencija za vsebinski marketing: Poslovni mediji (PM)
Vsebinski strateg (PM): Miha Raušl
Kreativna urednica (PM): Manca Krnel Hess
Medijska agencija: Media Publikum
Družbena omrežja (Pristop): Tjaša Derstvenšek in Ajda Perme
Produkcijska hiša: Squareme
Fotograf: Primož Bregar