lokalna hrana
Opaženo

Moja izbira je lokalna hrana

V agenciji Futura DDB so za Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije ustvarili celostno kampanjo, s katero so potrošnikom približali izbiro lokalne hrane in prikazali, kako hrana soustvarja naš vrednostni sistem.

Kratek opis akcije: »Povej mi, kaj ješ, in povem ti, kdo si! Nakup in uporaba lokalno pridelane hrane predstavlja del našega življenjskega sloga, hkrati pa je tudi pomemben gradnik našega vrednostnega sistema – celo naše identitete,« pravijo snovalci akcije. To so na Futuri pokazali preko kratkih, sproščenih življenjskih zgodb šestih protagonistov, ki prihajajo iz različnih ciljnih skupin, imajo različne hobije in interese, vse pa druži eno – ljubezen do lokalne hrane.

mleko

»Ko smo se pogovarjali o direktnem nagovarjanju potrošnikov, smo razmišljali o tem, da beseda 'naše' izraža svojino skupine oseb, med katere govoreči šteje tudi sebe. To pomeni, da je pomensko gledano beseda 'naše' sestavljena iz množice besed 'moje'. Na to dejstvo smo se oprli pri zasnovi celotne kampanje in iz nje izpeljali naš slogan,« pravijo na Futuri DDB. Iz besede moje so tako sestavili slogan, ki so ga v kampanji uporabljali izmenično: Moja izbira je lokalno meso oziroma Moja izbira je lokalno mleko. 

meso

V kampanjo, ki po skoraj osmih letih prinaša osvežitev Naše super hrane, so vnesli več energije in več življenja. Značilne pokrajinske pejsaže, posnetke kmetij in proizvodnih procesov, ki smo jih vajeni pri predstavljanju lokalne hrane, so zamenjali s sodobnimi interierji in vsakdanjim življenjskim okoljem protagonistov, ki so pokrivali vse ciljne skupine – od strogih vodij gospodinjstva, strastnih foodiejev, pa vse do sproščenih pripadnikov generacije Z. 

»TV-oglasi prikazujejo vsakodnevna življenja raznolikih ljubiteljev lokalne hrane in kaj slovenska hrana pomeni zanje. Medtem pa smo druge kanale izkoristili za bolj realen pristop in podrobnejšo razlago njenih objektivnih prednosti in koristi, ki jih mnogi še ne poznajo dovolj, da bi se odločili za nakup,« dodajajo na Futuri.

lokalna hrana

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, spletno oglaševanje, advertoriali 

Vodji projekta: Jure Novak in Ajda Cedilnik

Kreativni direktor: Boštjan Napotnik

Tekstopiska: Neja Geč 

Članki: Neja Geč, Špela Zupan Štampohar in Branka Bizjak Zabukovec

Umetniška direktorja: Žare Kerin in Robert Križmančič

Oblikovalci: Daša Žerovnik, Jure Pogačnik in Vesna Žnidaršič

Produkcijska hiša: Diskont Films

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji