Moja ŠKODA iz zaloge
ŠKODA v novi komunikacijski akciji poudarja širino izbire vozil iz zaloge.
Porsche Slovenija
Kratek opis akcije: V okviru zadnje oglaševalske akcije za prodajo novih, takoj dobavljivih vozil ŠKODA po posebej ugodnih cenah so želeli ciljni javnosti predstaviti širino izbire vozil iz zaloge. Modra, rdeča, rumena, zelena ali bela … katere barve bo torej vaša nova ŠKODA? »Pri snovanju kampanje smo se povezali z Andražem Hribarjem, ki v svoji uspešnici Moja moja poje o barvah, kar se je odlično povezalo s televizijskim oglasom in zaradi česar je akcija še bolj opazna in zapomnljiva,« pojasnjujejo v agenciji.
Elementi akcije: televizijski oglas, radijski oglas, obcestni plakat
Medijska agencija: Votan komunikacije
Predstavnik naročnika: Jernej Leben
Vodja projekta v agenciji: Nataša Krese
Kreativni direktor, umetniški direktor in oblikovalec: Aleš Strajnar
Tekstopisca: Aleš Strajnar in Samo Bobnar
Produkcijska hiša: Arkadena
Glasba: Andraž Hribar – »Moja moja« (2019)