skoda
Opaženo

Moja ŠKODA iz zaloge

ŠKODA v novi komunikacijski akciji poudarja širino izbire vozil iz zaloge.

Kratek opis akcije: V okviru zadnje oglaševalske akcije za prodajo novih, takoj dobavljivih vozil ŠKODA po posebej ugodnih cenah so želeli ciljni javnosti predstaviti širino izbire vozil iz zaloge. Modra, rdeča, rumena, zelena ali bela … katere barve bo torej vaša nova ŠKODA? »Pri snovanju kampanje smo se povezali z Andražem Hribarjem, ki v svoji uspešnici Moja moja poje o barvah, kar se je odlično povezalo s televizijskim oglasom in zaradi česar je akcija še bolj opazna in zapomnljiva,« pojasnjujejo v agenciji.

Elementi akcije: televizijski oglas, radijski oglas, obcestni plakat

Medijska agencija: Votan komunikacije

Predstavnik naročnika: Jernej Leben

Vodja projekta v agenciji: Nataša Krese

Kreativni direktor, umetniški direktor in oblikovalec: Aleš Strajnar

Tekstopisca: Aleš Strajnar in Samo Bobnar

Produkcijska hiša: Arkadena

Glasba: Andraž Hribar – »Moja moja« (2019)

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji