Moja žival, moja odgovornost
Opaženo

Moja žival, moja odgovornost

Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin v sodelovanju z Agencijo 101 v novi kampanji ozavešča o pomembnosti prepoznavanja nezakonite trgovine s psi in mačkami ter spodbuja k odgovornemu lastništvu hišnih ljubljenčkov.

Kratek opis akcije: »Hišni ljubljenčki v naša življenja prinašajo veliko veselja in brezpogojne ljubezni, a hkrati tudi veliko mero odgovornosti. Prvi korak k odgovornemu lastništvu je potrebno storiti, že preden v svoj dom sprejmemo novega kosmatinca, in sicer s premišljenim nakupom pri preverjenem vzreditelju ali posvojitvijo iz zavetišča. Le tako se lahko izognemo podpiranju neprimernih praks in nezakonite trgovine s psi in mačkami, ki se po nekaterih podatkih uvršča na tretje mesto med najbolj dobičkonosnimi nezakonitimi praksami v EU,« opozarjajo na Upravi za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.

Ob tem dodajajo, da se je potrebno zavedati, da lastništvo živali pomeni tudi zavezo k dolgoročni skrbi za dobro počutje in zdravje domače živali, ki vključuje vse od zagotavljanja ustreznega bivalnega prostora in osnovne oskrbe, do rednih veterinarskih pregledov.

S kampanjo »Moja žival, moja odgovornost« zato širšo javnost izobražujejo o znakih nezakonitih praks in drugih ključnih vidikih odgovornega lastništva, ki jih mora poznati in upoštevati vsak odgovoren lastnik. Skozi serijo zunanjih in digitalnih oglasov skozi oči psov in mačk izpostavljajo različne krivice, ki se jim dogajajo v obratih nezakonite vzreje in nato še v domovih neodgovornih lastnikov, ki se za nakup ali posvojitev odločijo brez temeljitega razmisleka. Uporabnike so povabili tudi na spletno mesto odgovorenlastnik.si, kjer jih čakajo uporabne vsebine na temo nakupa in posvojitve živali ter odgovornega lastništva.

moja odgovornost1

moja odgovornost2

moja odgovornost3

moja odgovornost4

moja odgovornost5

moja odgovornost6

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, PR-vsebine, družbena omrežja, spletno mesto

Predstavnica naročnika: Urša Dolinšek

Kreativni direktor: Jure Korenč

Strokovnjakinja za strateško komuniciranje: Špela Vuga

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Vehovec

Digitalna producentka: Lara Hebar

Vodja digitala: Uroš Svenšek

Vodja projektne izvedbe: Maša Ahec

Strateginja za vsebinske platforme: Maša Erčulj

Tekstopisec: Vito Sedej

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalci: Aleš Vrbančič, Janja Benedik, Matic Strgar in Granit Kabashaj

Digitalni zakup: Matej Peternel in Jan Zavratnik

Trajanje akcije: od 27. novembra do 22. decembra 2024

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji