Moja žival, moja odgovornost
Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin v sodelovanju z Agencijo 101 v novi kampanji ozavešča o pomembnosti prepoznavanja nezakonite trgovine s psi in mačkami ter spodbuja k odgovornemu lastništvu hišnih ljubljenčkov.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin
Kratek opis akcije: »Hišni ljubljenčki v naša življenja prinašajo veliko veselja in brezpogojne ljubezni, a hkrati tudi veliko mero odgovornosti. Prvi korak k odgovornemu lastništvu je potrebno storiti, že preden v svoj dom sprejmemo novega kosmatinca, in sicer s premišljenim nakupom pri preverjenem vzreditelju ali posvojitvijo iz zavetišča. Le tako se lahko izognemo podpiranju neprimernih praks in nezakonite trgovine s psi in mačkami, ki se po nekaterih podatkih uvršča na tretje mesto med najbolj dobičkonosnimi nezakonitimi praksami v EU,« opozarjajo na Upravi za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.
Ob tem dodajajo, da se je potrebno zavedati, da lastništvo živali pomeni tudi zavezo k dolgoročni skrbi za dobro počutje in zdravje domače živali, ki vključuje vse od zagotavljanja ustreznega bivalnega prostora in osnovne oskrbe, do rednih veterinarskih pregledov.
S kampanjo »Moja žival, moja odgovornost« zato širšo javnost izobražujejo o znakih nezakonitih praks in drugih ključnih vidikih odgovornega lastništva, ki jih mora poznati in upoštevati vsak odgovoren lastnik. Skozi serijo zunanjih in digitalnih oglasov skozi oči psov in mačk izpostavljajo različne krivice, ki se jim dogajajo v obratih nezakonite vzreje in nato še v domovih neodgovornih lastnikov, ki se za nakup ali posvojitev odločijo brez temeljitega razmisleka. Uporabnike so povabili tudi na spletno mesto odgovorenlastnik.si, kjer jih čakajo uporabne vsebine na temo nakupa in posvojitve živali ter odgovornega lastništva.
Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, PR-vsebine, družbena omrežja, spletno mesto
Predstavnica naročnika: Urša Dolinšek
Kreativni direktor: Jure Korenč
Strokovnjakinja za strateško komuniciranje: Špela Vuga
Vodja projekta v agenciji: Tjaša Vehovec
Digitalna producentka: Lara Hebar
Vodja digitala: Uroš Svenšek
Vodja projektne izvedbe: Maša Ahec
Strateginja za vsebinske platforme: Maša Erčulj
Tekstopisec: Vito Sedej
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalci: Aleš Vrbančič, Janja Benedik, Matic Strgar in Granit Kabashaj
Digitalni zakup: Matej Peternel in Jan Zavratnik
Trajanje akcije: od 27. novembra do 22. decembra 2024