bosch influencer
Opaženo

#mojbosch Influencer 2020

Podjetje BSH Hišni aparati in agencija Escapebox z oglaševalsko akcijo #mojbosch 2020 nadaljujeta uspešno zgodbo iz lanskega leta, ko so preizkusili moč in doseg mikrovplivnežev v Sloveniji.

Kratek opis akcije: »Na 200 prostih mest v oglaševalski akciji #mojbosch 2019 se je v tridesetih dneh prijavilo skoraj 800 oseb. Izbranih dvesto je v dvomesečno uporabo prejelo Bosch aparate, s katerimi so pripravljali jedi, svoje kuharske kreacije pa so objavljali na družbenih omrežjih s ključnikom #mojbosch. Od aprila 2019 do januarja 2020 smo tako na Instagramu in Facebooku zabeležili več kot 4000 uporab ključnika #mojbosch. Objave so na Instagramu dosegle kar 201.968 všečkov in 14.418 komentarjev. Dosegli smo 246.728 slovenskih uporabnikov Instagrama, ti pa so objave z oznako #mojbosch videli 4.789.560-krat,« so povedali za MM. Lani so sodelovali s trgovcem Big Bang, akcijo pa letos nadaljujejo s še več trgovci v Sloveniji (med njimi sta Merkur in Mimovrste), v dogovoru pa je tudi širitev akcije na tuje trge. Dodali so ji tudi elemente igrifikacije in jo razširili na vse domače junake v kuharskih predpasnikih.

Akcija z uporabniško ustvarjenimi vsebinami tako sloni na treh vsebinskih sklopih, ki jih podpirajo celovito komuniciranje na družbenih omrežjih, vsebinski marketing in digitalni medijski zakup. V sklopu akcije so z namenom vključevanja in izobraževanja uporabnikov razvili tudi kulinarični kviz, ki ga je že po prvih dveh tednih uporabilo kar 78 % vseh obiskovalcev spletne strani.

#mojbosch 2020 osrednjo vlogo namenja vsebini, komuniciranju z mikrovplivneži in lanskoletni zmagovalki Urški Jerman (@cakeoclockurska), ki bo ob koncu leta izbrala tudi svojega #mojbosch naslednika.

bosch1

bosch2

bosch3

bosch4

Elementi akcije: natečaj uporabniško ustvarjenih vsebin z elementi igrifikacije na Instagramu in Facebooku, pristajalna stran www.mojbosch.si, vsebinski marketing, spletno oglaševanje, izpostavitve na prodajnih mestih in fizični dogodki

Predstavniki naročnika: Maruša Miklavčič, Miha Truden, Igor Matičič in Ksenija Habjan

Vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Lucija Šuštar

Kreativni direktor: Blaž Pregelj

Umetniška direktorica in oblikovalka: Polona Zaletelj

Medijska agencija: BidBid

Trajanje akcije: od junija 2020 do januarja 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji