Moje Laško
STIK, Center za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško, je pripravil celostno komunikacijsko akcijo z naslovom Moje Laško (My Laško).
STIK – Center za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško
Kratek opis akcije: Z akcijo želijo povečati prepoznavnost turistične destinacije, podpreti zagon turistične dejavnosti po koncu pandemije ter v Laško povabiti čim več turistov – tako domačih kot tudi tujih. S svojim delom akcije Laško kot turistična destinacija podpira tudi nacionalno akcijo Slovenske turistične organizacije »Zdaj je čas. Moja Slovenija.«
Temelj komuniciranja je pristajalna spletna stran s številnimi razlogi za obisk Laškega. Povabilo, naj Laško zdaj res postane »moje, tvoje, naše« – seveda ob upoštevanju vseh ukrepov za varovanje zdravja – nadgrajuje sporočila, ki so bila že doslej temelj komuniciranja destinacije Laško. Akcijo dopolnjujejo predstavitveni video v slovenskem in angleškem jeziku, videopovabilo ambasadorja destinacije Marka Pavčnika, priznanega kuharskega mojstra, predstavitveni katalog destinacije v štirih jezikovnih različicah ter predstavitev ponudnikov doživetij – Odprta vrata Laškega.
»Poleg ključnih razlogov za obisk Laškega kot destinacije termalnih voda, piva, medu in zelišč, akcija izpostavlja gostoljubnost prebivalcev Laškega. S srečanjem z njimi iz oči v oči, ob odkrivanju domačih, zelenih, pristnih in zdravih doživetij, lahko vsak obiskovalec v sebi odkrije pravega Laščana,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: pristajalna stran, videooglas, videoportreti, digitalni oglasi, spletno oglaševanje, tiskani mediji
Predstavnica naročnika in avtorja ter kreativna direktorica: Tina Belej
Vodji projekta: Metka Mavri in Sabina Seme
Oblikovalka: Urška Žibret
Tekstopiska: Ines Drame
Snemalci: Produkcija Fotonist, Rok Deželak in Igor Pečoler
Produkcija, postprodukcija in montaža videovsebin: Rok Frešer
Pripovedovalca: Fedja Juvan in Michael Manske
Trajanje akcije: od 24. maja 2020