MOL: Poslušaj raje zdravo pamet
Mestna občina Ljubljana je ob Evropskem tednu mobilnosti v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarila kampanjo, s katero nagovarja k varni vožnji s kolesom in električnim skirojem.
MOL
Kratek opis akcije: Kolesarjenje in vožnja z električnim skirojem sta na ljubljanskih ulicah izredno priljubljena med vsemi generacijami. A o tem priča tudi nekoliko manj prijetna statistika prometnih nezgod, med glavnimi vzroki pri kolesarjih in voznikih skirojev pa je čedalje pogostejša zmanjšana pozornost dogajanja na cesti – tudi zaradi poslušanja glasbe.
Zato so ob prvih kilometrih šolskega leta ustvarili dvojico motivov, ki zelo neposredno usmerjata k razmisleku pred naslednjo vožnjo. Da pa bo sporočilo doseglo prava ušesa in možgančke, plakata že nagovarjata na ljubljanskih osnovnih in srednjih šolah, v animirani obliki pa se sporočilo vrti tudi na digitalnih zaslonih v središču Ljubljane.
Elementi akcije: zunanje digitalno oglaševanje, plakati
Predstavnici naročnika: Karmen Žirovnik in Nuša Krajnc
Direktorica projekta: Nina Razpet
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Umetniška direktorja: Matija Kocbek in Rok Flego
Oblikovalka in ilustratorka: Patricija Rantaša
Tekstopisec: Peter Zabret
Animacija: Urška Kos