Morš probat
Za McDonald's je uvedba McPlanta pomemben mejnik v širitvi brezmesne ponudbe. Novi burger je specifičen zaradi rastlinskega zrezka, ki po okusu, videzu in teksturi posnema goveji zrezek v klasičnih »Mekovih« burgerjih.
McDonald’s
Kratek opis akcije: Ker ugotavljajo, da imamo na rastlinske nadomestke mesa ljudje precej različne poglede, pomisleke in celo predsodke, so za glavno misel oglaševalske akcije izbrali preprost poziv: »Morš probat!« »Le vsak sam se lahko prepriča, ali je McPlant pravi Mekov burger ali ne. Ali je zate ali raje ostaneš pri svoji klasiki,« pravijo.
Vsak novi burger pa vedno med prvimi poskusijo zaposleni v »Meku«, zato so v oglaševalski akciji prav oni dobili glavno besedo. »Razpisali smo interni razpis in izzvali precejšnje zanimanje. Seveda smo morali narediti selekcijo in čisto na koncu je še kamera povedala, koga ima rada bolj in koga malo manj. Nastala je dobro povezana kampanja z jasnim sporočilom – pa čeprav je plakate v dražilni fazi, ko še nismo izdali, za kateri izdelek gre, marsikdo interpretiral kot zaposlitveno kampanjo. Po svoje je tudi v tem nekaj resnice, saj z obrazov zaposlenih na plakatih izžareva pristno navdušenje in so s tem postali tudi odlični ambasadorji McDonald'sa kot zaposlovalca,« pravijo.
Prepričani so, da se odlična izkušnja ustvarjalcev in sodelujočih pri pripravi kampanje opazi na oglaševalskih gradivih. Računajo na to, da se bo »dober vajb« poznal tudi v tem, kako bo Slovenija sprejela novi burger z rastlinskim zrezkom.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, oprema prodajnega prostora
Predstavnik naročnika: Denis Potočnik
Direktorici projekta v agenciji: Urška Nučič in Dragana Josipović
Vodja projekta v agenciji: Ajda Cedilnik
Kreativna direktorja: Zoran Gabrijan in Jože Gerečnik
Tekstopisec: Jože Gerečnik
Umetniški direktor: Uroš Stražišar
Oblikovalec: Matjaž Lužar
Družbena omrežja: Pia Zavodnik, Tina Križaj in Katarina Ferk
Fotografa: Primož Korošec in Miha Krivic
Produkcijska hiša: Instant
Režiser: Blaž Švent
Medijska agencija: Futura DDB
Trajanje akcije: od 5. septembra 2023 dalje