Motorolin »carte blanche« digitalnim umetnikom
Telekomunikacijsko podjetje Motorola očitno zaupa mnenju in ustvarjalnosti digitalnih umetnikov. Zopet so se prepustili njihovem videnju podjetja ter ga vključili v novo poletno tržno-komunikacijsko akcijo.
Kaja Kovič
Motorola se je s pomočjo agencije Heaven že lanskega oktobra obkrožila z digitalnimi umetniki, da bi izrazili njihovo videnje podjetja in grafično podobo. Tudi pri aktualni tržno-komunikacijski akciji so jim prepustili popolno svobodo pri delu, ko jih je zanimalo, kako umetniki vidijo Motorolin logotip in nov slogan »T'as le M. (Imaš M).«
Za poletno akcijo je Motorola dala »carte blanche« trem nadarjenim oblikovalcem - Alexandru Avramu, Fanny Rollot in Vincentu Viriotu, katerih naloga je bila preučiti ikonični logotip v obliki netopirjevih kril in ga postaviti v poletni kontekst. Vsak od umetnikov je M dojel na svojevrsten način in tako podal lastno interpretacijo črke M, rezultat pa je barvit, zanimiv, sodoben in dinamičen. V kratkem filmu, ki je del akcije, vidimo napihljive balone, zmaje in celo dežnike v obliki črke M. Animacije je z zvokom opremil glasbenik Santo.