motorola
Opaženo

Motorolin »carte blanche« digitalnim umetnikom

Telekomunikacijsko podjetje Motorola očitno zaupa mnenju in ustvarjalnosti digitalnih umetnikov. Zopet so se prepustili njihovem videnju podjetja ter ga vključili v novo poletno tržno-komunikacijsko akcijo.

Motorola se je s pomočjo agencije Heaven že lanskega oktobra obkrožila z digitalnimi umetniki, da bi izrazili njihovo videnje podjetja in grafično podobo. Tudi pri aktualni tržno-komunikacijski akciji so jim prepustili popolno svobodo pri delu, ko jih je zanimalo, kako umetniki vidijo Motorolin logotip in nov slogan »T'as le M. (Imaš M).«

Za poletno akcijo je Motorola dala »carte blanche« trem nadarjenim oblikovalcem - Alexandru Avramu, Fanny Rollot in Vincentu Viriotu, katerih naloga je bila preučiti ikonični logotip v obliki netopirjevih kril in ga postaviti v poletni kontekst. Vsak od umetnikov je M dojel na svojevrsten način in tako podal lastno interpretacijo črke M, rezultat pa je barvit, zanimiv, sodoben in dinamičen. V kratkem filmu, ki je del akcije, vidimo napihljive balone, zmaje in celo dežnike v obliki črke M. Animacije je z zvokom opremil glasbenik Santo.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji