multi protect
Opaženo

Multi protect

S produktom Multi protect Wiener Städtische poziva: Upajte na najboljše, pripravite se na najslabše!

Kratek opis akcije: Ne glede na to ali je nesreča ali bolezen, lahko usoda zadene kogarkoli. Takrat je »zaščitna roka«, ki daje varnost, vredna zlata. S produktom Multi protect si lahko zagotovite finančno zaščito, ko odpovejo osnovne življenjske sposobnosti, ko se pojavi potreba po negi, ob rakavih obolenjih ali drugih kritičnih boleznih.

multi1

multi2

multi3

multi5

Elementi akcije: oglasni veleplakati, radio, avtobusi, tisk, digital

Predstavnik naročnika: Tomo Mrdjen

Agencija: Nicha 

Vodji projekta v agenciji: mag.Marjeta Kirn Kljajič in mag.Lidia Pavlin

Art direktorica in oblikovalka: Nataša Vugrinec

Trajanje akcije: od 1. aprila do 31. maja

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji