Nagradna igra Visa 2020
Agencija Saatchi & Saatchi je z Viso sodelovala pri lokalizaciji nagradne igre, s katero želijo povečati zaupanje v plačila z brezstičnimi plačilnimi karticami Visa.
Visa
Kratek opis akcije: Ker je gotovina še vedno glavno plačilno sredstvo pri vsakodnevnih nakupih, so za Viso lokalizirali televizijske oglase in zasnovali aktivacije za povečanje zaupanja v plačila z brezstičnimi plačilnimi karticami Visa ter uporabe pri vsakodnevnih nakupih z brezstično kartico Visa. Ta je namreč priročna tudi v trenutnem času, ko je še posebej pomembno zagotavljanje fizične razdalje.
Elementi akcije: televizijski, radijski oglasi, digitalni zunanji in spletni oglasi, oglasi na družbenih omrežjih, tiskani in digitalni oglasi na prodajnih mestih, oglasi na lastnih kanalih sodelujočih bank
Predstavnik naročnika: Martin Živković
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Petra Hočevar
Kreativni direktor: Aleš Kočevar
Tekstopisec: Klemen Bobnar
Umetniška direktorica: Jasna Vejselovič
Izvedbena oblikovalca: Siniša Šafarić in Jasna Vejselovič
Avtor televizijskega oglasa: Proximity Colombia
Lokalna video produkcija: Kerozin
Lokalna avdio produkcija: Matjaž Zdešar
Medijska agencija: Starcom
Trajanje akcije: od junija do septembra 2020