Naj vam ne uide ...
Slovaška znamka Dedoles, proizvajalec oblačil in modnih dodatkov z živahnimi motivi, je pripravila praznično oglaševalsko akcijo, ki sočasno poteka v Sloveniji, na Slovaškem, Češkem, Madžarskem in v Nemčiji.
Dedoles
Kratek opis akcije: Ustvarjalci iz praške kreativne agencije Somebody&Somebody so se tokrat odločili na račun prepoznavnih hrčkov pozabavati malo drugače. Enega od njih so namreč postavili v nerodno stuacijo, ko po nesreči prdne. »Kdaj ste namreč nazadnje videli oglas s prdcem? Poleg tega je prdenje zabavno za otroke, čeprav sami pogosto ne vedo, kako naj se v takšni situaciji obnašajo. Hrčkovi prijatelji pa skomignejo z rameni – nič hudega. Zakaj bi se počutili nerodno – naj se zabava nadaljuje,« pravijo snovalci akcije, ki s praznično kampanjo sledijo uspešnemu in večkrat nagrajenemu konceptu. Ta v ospredje postavlja vrednote znamke, ki so igrivost, sproščenost in zabava.
Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje
Predstavnika naročnika: Richard Mareček in Jana Nemčáková
Kreativni direktor: Radovan Andrej Grežo
Umetniški direktor: Marian Kolev
Tekstopisca: Marian Kolev in Michal Lamprecht
Kreativna priredba v slovenščino: Michal Lamprecht
Vodja projekta: Petra Nemčeková
Medijska strategija in zakup: Zenith Slovaška in Zenith Slovenia
Video produkcija: Alien Studio
Režiser: Martin Marček
Postprodukcija: Alien Studio
Snemanje VO (Slovenija): Ax Production
Zvočna obdelava: K2 Slovakia
Glasba: FatMusic
Trajanje akcije: november 2022