Najbolj slovenska Planica
Ljubljanske mlekarne so v sodelovanju z agencijo Internavti zasnovale novo oglaševalsko akcijo za družinski sladoled številka 1 v Sloveniji: Planico.
Ljubljanske mlekarne
Kratek opis akcije: »Planica je izdelana iz 100-odstotno slovenskega mleka, je pa tudi značilna spremljevalka nedeljskih kosil. A kako narediti nekaj tako tipično slovenskega, še bolj po okusu Slovencev? S pomočjo nečesa, česar nihče ne mara: statistike,« pravijo snovalci akcije, ki so Slovence vprašali, kateri je njihov najljubši okus Planice – jagoda, vanilja, ali čokolada? Na podlagi rezultatov so razvili nov izdelek: najbolj slovensko Planico. Planico, ki je statistično dokazano najbolj po okusu Slovencev. Sodeč po glasovih, so idealne mere za Planico 36 –23 –41 oziroma 36 % vanilje, 23 % jagode in 41% čokolade.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih
Predstavnika naročnika: Matevž Zver in Tina Kumelj
Direktorica projekta v agenciji: Anja Bencik
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Umetniška direktorica: Maruša Koželj
Oblikovalec: Nejc Romih
Produkcijska hiša: Lilt
Animator: Miha Grošelj
Medijska agencija: Zenith Media
Trajanje akcije: od 8. junija 2022 do razprodaje zalog