Najboljše imamo doma
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter slovenski pridelovalci in predelovalci sadja v sodelovanju z agencijama Publicis in Pristop predstavljajo novo promocijsko akcijo s sloganom »Najboljše imamo doma«.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS
Kratek opis akcije: Z akcijo osveščajo potrošnike, da imamo v Sloveniji veliko pestrost sadnih vrst visoke kakovosti, ki so dostopne skozi vse leto, in izjemne lokalne pridelovalce, ki jim je mar, da je naše sadje okusno in sočno.
Kampanja je sestavljena iz splošnih komunikacijskih sporočil o prednostih uživanja sadja in tistih, ki so povezana s sadjem, ki je označeno z znakom »izbrana kakovost – Slovenija«. S sporočili o domači, sveži in sezonski ponudbi se dotika tudi trajnostnega razvoja (krajše prevozne poti, obiranje v optimalni zrelosti, krajši čas skladiščenja od trenutka obiranja do potrošnika). Usmerjena je še na spodbujanje sezonske ponudbe lokalnega sadja in različnih izdelkov iz sadja s ciljem krepitve samooskrbe s sezonskim sadjem v Sloveniji.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, svetlobne oglasne vitrine, spletni oglasi
Predstavniki naročnika: Ana Le Marechal Kolar, Tomaž Džuban in Adrijana Bezeljak
Direktorja projekta: Peter Došen (Publicis) in Žiga Gliha (Pristop)
Vodja projekta v agenciji: Tjaša Vehovec (Pristop)
Kreativni direktor: Toni Tomašek (Publicis)
Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli (Publicis)
Umetniški direktor: Matt Penko (Publicis)
Tekstopisca: Marko Senegačnik (Publicis) in Žan Žveplan (Pristop)
Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Matic Klemen (Pristop)
Vodja produkcije v agenciji: Emina Halilović (Pristop)
Fotograf: Matic Kremžar
Režiser: Mark Pirc
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: od jeseni 2020 do konca leta 2021