najboljse doma
Opaženo

Najboljše imamo doma

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter slovenski pridelovalci in predelovalci sadja v sodelovanju z agencijama Publicis in Pristop predstavljajo novo promocijsko akcijo s sloganom »Najboljše imamo doma«.

Kratek opis akcije: Z akcijo osveščajo potrošnike, da imamo v Sloveniji veliko pestrost sadnih vrst visoke kakovosti, ki so dostopne skozi vse leto, in izjemne lokalne pridelovalce, ki jim je mar, da je naše sadje okusno in sočno.

Kampanja je sestavljena iz splošnih komunikacijskih sporočil o prednostih uživanja sadja in tistih, ki so povezana s sadjem, ki je označeno z znakom »izbrana kakovost – Slovenija«. S sporočili o domači, sveži in sezonski ponudbi se dotika tudi trajnostnega razvoja (krajše prevozne poti, obiranje v optimalni zrelosti, krajši čas skladiščenja od trenutka obiranja do potrošnika). Usmerjena je še na spodbujanje sezonske ponudbe lokalnega sadja in različnih izdelkov iz sadja s ciljem krepitve samooskrbe s sezonskim sadjem v Sloveniji.

sadje1

sadje2sadje3

sadje4

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, svetlobne oglasne vitrine, spletni oglasi

Predstavniki naročnika: Ana Le Marechal Kolar, Tomaž Džuban in Adrijana Bezeljak

Direktorja projekta: Peter Došen (Publicis) in Žiga Gliha (Pristop)

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Vehovec (Pristop)

Kreativni direktor: Toni Tomašek (Publicis)

Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli (Publicis)

Umetniški direktor: Matt Penko (Publicis)

Tekstopisca: Marko Senegačnik (Publicis) in Žan Žveplan (Pristop)

Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Matic Klemen (Pristop)

Vodja produkcije v agenciji: Emina Halilović (Pristop)

Fotograf: Matic Kremžar

Režiser: Mark Pirc

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: od jeseni 2020 do konca leta 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji