Najboljše nas povezuje
Mercator se v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji predstavlja z oglaševalsko akcijo, ki poudarja pomen sodelovanja in dolgotrajnih partnerskih povezav v času koronakrize.
Mercator
Kratek opis akcije: »Iskrena partnerstva obrodijo le najboljše,« je osnovna misel nove Mercatorjeve oglaševalske akcije v okviru programa Moje znamke. V njej poudarjajo, da težki časi od nas zahtevajo skupna prizadevanja in kolektivni trud, kajti skupaj lahko naredimo več. V prvi vrsti gre za odo slovenskim proizvajalcem in dobaviteljem, ki (tako kot Mercator) igrajo pomembno vlogo pri preskrbi domačega prebivalstva. Poleg tega pozivajo kupca, naj poseže po slovenskih izdelkih in blagovnih znamkah.
»Dober sosed se izkaže v težkih časih, zato stojimo ob strani največjim slovenskim proizvajalcem, podjetjem in dobaviteljem, ki v naše domove že vrsto let prinašajo najboljše okuse. Zdaj je čas, da se zanesemo drug na drugega, na domače. Bolj kot kdaj koli prej je prav danes naše skupno prizadevanje in sodelovanje ključnega pomena, ker le skupni trud obrodi najboljše,« pravijo v Mercatorju.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje
Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Viktorija Radojević Mavrič
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopisec: Rok Artiček
Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalka: Mateja Omerzel
Video: Urban Potočnik
Medijska agencija: Pristop Media