luna
Opaženo

Najdi.se

Kako pomagati mladim, ki se ne najdejo v družbi, v šoli, v življenju, v prihodnosti? To je bilo osnovno vprašanje, ki so si ga zastavili snovalci projekta, nanj pa odgovorili z inovativnim projektom Najdi.se.

Kratek opis akcije: Agencija Luna \TBWA je za Zavod Vozim zasnovala celostni digitalni projekt za pomoč mladim z duševnimi stiskami. Mladi, ki se soočajo s težavami, predvsem v začetnih, manj akutnih fazah, težje prepoznajo težavo ali se z njo soočijo. Veliko lažje pa vzorce prepoznajo v zgodbi drugega. Zato so v ospredje projekta postavili izpovedi mladih in tako njihovim vrstnikom pokazali, da s svojimi težavami niso sami, ter jim omogočili, da se z močjo poistovetenja lažje najdejo – v zgodbah drugih.

Glavni komunikacijski orodji sta @dušozlom in Samo Iskalnik. Instagramov profil Dušozlom sledi principom zlom profilov na Instagramu, kjer mladi delijo svoje »zlome«, težave, s katerimi se soočajo, ostali pa se v njih najdejo. Dodana vrednost profila, ki je ostali zlomi nimajo, pa je, da dušozlom vodijo študentke psihologije, ki mladim odgovarjajo s strokovnimi nasveti. Samo Iskalnik pa je interaktivna platforma za iskanje samega sebe, ki na igrificiran način pomaga mladi osebi, da spozna svoje težave – se najde v izpovedih vrstnikov – in jo odpelje do obstoječe vsebine na spletu ali svetovalnice, kjer lahko pride do strokovne pomoči. Tako na igrificiran način lajšamo dostop do obstoječe baze znanja, ki je sicer obsežna, a je mladi žal ne najdejo.

Ker so občutki zelo zapleteni in predvsem zelo subjektivni, so pri oblikovanju uporabili Midjourney, platformo, ki jo poganja umetna inteligenca in besedne informacije pretvarja v vizualne rešitve. Ker se nenehno uči, so tudi njene rešitve vedno drugačne. Vsi vizuali na spletni strani, Instagramu in drugih materialih projekta Najdi.se so torej delo umetne inteligence, seveda pa so ji pri ustvarjanju pomagali ljudje, ki so v platformo vnesli prave ključne besede – čustva, ki so jih zbrali v izpovedi mladih. Vizuali so dovolj povedni in hkrati dovolj abstraktni, da se v njih lahko najde vsak. Ustvarjalce je najbolj presenetil odziv psihologov in drugih socialnih delavcev, ki so povedali, da so na las podobni umetninam, ki jih ustvarjajo ljudje z duševnimi težavami.

Naročnik: Zavod Vozim

Kampanja: Najdi.se

Elementi akcije: spletna stran, profil na Instagramu, digitalno oglaševanje, delavnice z mladimi, dogodek za medije, oglaševanje v šolah, komunikacija z učitelji in starši

Predstavnika naročnika: Barbara Kos in David Razboršek

Vodje projekta: Živa Kolar, Saša Truden in Valerija Smolej

Asistentka vodje projektov: Ana Kotar

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Tomaž Radšel

Umetniški vodja: Ljubo Bratina

Oblikovalca: Jan Mohorič in Matic Povše

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj

Spletna oblikovalka: Jana Troha

Spletni strateg: Jan Omahen

Produkcija spletne strani: Higroup

l

l

l

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji