mercator
Opaženo

Najlepša kampanja je tista, ki nas poveže

Mercator v sodelovanju z agencijo Herman&partnerji predstavlja novo božično kampanjo. Zaokrožuje jo slogan »Najlepše darilo je tisto, ki nas poveže«.

Opis akcije: Izhodišče kampanje je dejstvo, da praznični čas v nas vzbudi občutke hvaležnosti za to, da imamo ob sebi svoje najdražje; zavedanje, da je sreča v ljudeh in ne v stvareh; in spoznanje, da je čarobnost praznikov v tem, da nas povezujejo dobre misli in želje.

Ker bodo ti prazniki malo drugačni, v Mercatorju poudarjajo, da bodo sporočilo, oglas in celotna kampanja ob koncu leta ujeli to posebno vzdušje, ki letos ne bo množično in bučno, ampak toliko bolj poetično, globoko in intmno. »Kampanja povzame ključno misel vseh nas, da moramo kljub razdaljam, ki so morda zdaj med nami, ostati povezani, in da je najlepše darilo naše skupno doživetje,« pojasnjujejo.

Tudi zato bo tnjihovo praznično darilo nova skladba Jana Plestenjaka Meni dobro je in božična zgodba televizijskega oglasa, s katerim Mercator odpira svojo praznično sezono. Poudarjajo, da je oglas poseben tudi zato, ker sta pod scenarijem in režijo podpisana Tijana Zinajić in Gregor Andolšek, sicer filmska in gledališka ustvarjalca. Da pa ne bo ostalo le pri besedah, bo Mercator povezal vso Slovenijo s kot temu pravijo »najbolj povezano večerjo vseh časov«. Pripravljajo jo v sodelovanju z ekipo Radia 1. »Na sodelovanje z vsemi, ki soustvarjajo našo praznično zgodbo, smo izjemno ponosni, saj je naše poslanstvo povezovati ljudi in deliti lepe občutke.«

Z Janom Plestenjakom, njegovim novim hitom in prazničnim televizijskim oglasom bo tako Mercator pripovedoval en del zgodbe, drugi del se bo odvijal na posebni večerji. Obljubljajo praznični šov z dobro družbo ob dobri hrani in pijači. Nanjo vabijo vse, z vseh koncev tega sveta, da se (z)družijo v smehu in prazničnem duhu. Prišli bodo tudi Jan Plestenjak in selektor nogometne reprezentance Matjaž Kek, pa Denis in Miha z Radia 1 ter še kdo. »Cilj najbolj povezane večerje vseh časov je namreč povezati čimveč ljudi v prazničnem vzdušju in dokazati, da kljub drugačnim okoliščinam ne smemo pozabiti na bistvo teh praznikov – ustvariti toplino in bližino med ljudmi,« so povedali v Mercatorju.

Božična zgodba o povezovanju se bo odvila še v tiskanih oglasih, na zunanjih oglasnih površinah, na digitalnih kanalih in v radijskih oglasih. 

mercator

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, oglaševanje v tisku na radiju in zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Kristina Gregorc, Andreja Zadnik Andoljšek

Agencija: Herman&partnerji

Vodja projekta: Nina Huremovič

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Umetniški vodja: David Fartek

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Tekstopisec: Rok Artiček

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Digitalna stratega: Nina Tanhofer in Mark Mavretič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji