Najlepša kampanja je tista, ki nas poveže
Mercator v sodelovanju z agencijo Herman&partnerji predstavlja novo božično kampanjo. Zaokrožuje jo slogan »Najlepše darilo je tisto, ki nas poveže«.
Opis akcije: Izhodišče kampanje je dejstvo, da praznični čas v nas vzbudi občutke hvaležnosti za to, da imamo ob sebi svoje najdražje; zavedanje, da je sreča v ljudeh in ne v stvareh; in spoznanje, da je čarobnost praznikov v tem, da nas povezujejo dobre misli in želje.
Ker bodo ti prazniki malo drugačni, v Mercatorju poudarjajo, da bodo sporočilo, oglas in celotna kampanja ob koncu leta ujeli to posebno vzdušje, ki letos ne bo množično in bučno, ampak toliko bolj poetično, globoko in intmno. »Kampanja povzame ključno misel vseh nas, da moramo kljub razdaljam, ki so morda zdaj med nami, ostati povezani, in da je najlepše darilo naše skupno doživetje,« pojasnjujejo.
Tudi zato bo tnjihovo praznično darilo nova skladba Jana Plestenjaka Meni dobro je in božična zgodba televizijskega oglasa, s katerim Mercator odpira svojo praznično sezono. Poudarjajo, da je oglas poseben tudi zato, ker sta pod scenarijem in režijo podpisana Tijana Zinajić in Gregor Andolšek, sicer filmska in gledališka ustvarjalca. Da pa ne bo ostalo le pri besedah, bo Mercator povezal vso Slovenijo s kot temu pravijo »najbolj povezano večerjo vseh časov«. Pripravljajo jo v sodelovanju z ekipo Radia 1. »Na sodelovanje z vsemi, ki soustvarjajo našo praznično zgodbo, smo izjemno ponosni, saj je naše poslanstvo povezovati ljudi in deliti lepe občutke.«
Z Janom Plestenjakom, njegovim novim hitom in prazničnim televizijskim oglasom bo tako Mercator pripovedoval en del zgodbe, drugi del se bo odvijal na posebni večerji. Obljubljajo praznični šov z dobro družbo ob dobri hrani in pijači. Nanjo vabijo vse, z vseh koncev tega sveta, da se (z)družijo v smehu in prazničnem duhu. Prišli bodo tudi Jan Plestenjak in selektor nogometne reprezentance Matjaž Kek, pa Denis in Miha z Radia 1 ter še kdo. »Cilj najbolj povezane večerje vseh časov je namreč povezati čimveč ljudi v prazničnem vzdušju in dokazati, da kljub drugačnim okoliščinam ne smemo pozabiti na bistvo teh praznikov – ustvariti toplino in bližino med ljudmi,« so povedali v Mercatorju.
Božična zgodba o povezovanju se bo odvila še v tiskanih oglasih, na zunanjih oglasnih površinah, na digitalnih kanalih in v radijskih oglasih.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, oglaševanje v tisku na radiju in zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Kristina Gregorc, Andreja Zadnik Andoljšek
Agencija: Herman&partnerji
Vodja projekta: Nina Huremovič
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Umetniški vodja: David Fartek
Oblikovalka: Daša Žerovnik
Tekstopisec: Rok Artiček
Oblikovalka: Daša Žerovnik
Digitalna stratega: Nina Tanhofer in Mark Mavretič