Najučinkovitejša preventiva proti okužbi
Luški glasnik, revija zaposlenih v Luki Koper, predstavlja oglas za »zdravilo« Koronacontrol forte.
Luka Koper
Kratek opis akcije: V njem na duhovit način predstavljajo različne ukrepe in priporočila zaposlenim (in drugim bralcem), kako preventivno ravnati med epidemijo.
Luški glasnik je revija, ki neprekinjeno, v zadnjem obdobju kot mesečnik, izhaja že 50 let. Izhaja v dveh različicah – za interno javnost oz. zaposlene in zunanjo, pristaniško skupnost. Vsebine glasnika pripravljajo zaposleni Luke Koper pod mentorstvom odgovornega urednika ter izvršne urednice, v sodelovanju z zunanjo redakcijo. Pri nastajanju aktualne, aprilske številke Luškega glasnika, v kateri je bil glavna tema koronavirus, so prišli do ideje za oglas za 'Koronacontrol forte'. »V zadnjem času smo imeli veliko komunikacijskih izzivov, kako zaposlene seznaniti o sprejetih ukrepih in navodilih za samozaščitno ravnanje. Pripravili smo letake, plakate, nalepke, razna obvestila ... Teh se je v zadnjih tednih nabralo kar veliko in zato smo začeli razmišljati, kako bi v Luškem glasniku, ki ga enkrat na mesec dobi vsak od zaposlenih, predstavili oz. povzeli ključna navodila in priporočila. Prav zaradi 'inflacije' vsebin in informacij je bil naš namen poiskati drugačen, duhovit način, ki bi bralce pritegnil in ponovno opozoril na 'protikoronske' ukrepe. Nastal je oglas za kapsule, ki pri smiselni uporabi tako pri delu kot tudi doma pripomorejo k temu, da se ne okužimo. Kapsule so pripravljene iz zdravorazumskih učinkovin«, so idejo za oglas pojasnili v Luki Koper.
Predstavnika naročnika: Sebastjan Šik in Tatjana Jazbec
Vodja projekta v agenciji: Saša Gnezda
Kreativna zasnova: Mateja Clarici in Rok Štemberger (Luka Koper) ter Igor Lennasi (ID14 za Mediade)
Tekstopisca: Mateja Clarici in Rok Štemberger
Umetniški direktor in oblikovalec: Igor Lennasi (ID14 za Mediade)
Trajanje akcije: od 14. aprila 2020