Največ storimo, ko dobro delimo
Eurospin je v sodelovanju z agencijo Yootree Creative ustvaril celostno novoletno oglaševalsko akcijo z ganljivo zgodbo in relevantnim sporočilom.
Eurospin
Kratek opis akcije: »Letos nas je narava izzvala in zaznamovala naša življenja. Njena moč nas je presenetila, a hkrati prinesla nekaj, česar ni nihče pričakoval. Poplavo dobrote in solidarnosti, ki sta napajala optimizem in prepričanje ljudi v boljši jutri,« pravijo snovalci akcije, s katero so želeli javnost spomniti na solidarnost, ki je v tem letu povezala Slovenijo. »Ko dobro delimo, s tem največ storimo. To idejo in sporočilo smo predstavili s solidarno zgodbo o dveh dečkih in z njo izpostavili, da lahko z dobrimi dejanji v vsakem trenutku koga osrečimo. Hvaležni smo, da se je kampanja tako pozitivno dotaknila ljudi, in želimo, da nas tudi v prihajajočem letu vodi misel, da največ storimo, ko dobro delimo,« pravijo v agenciji Yootree Creative.
Kot dodajajo, trgovska družba Eurospin vsako leto na več načinov poskrbi za človekoljubno zbiranje sredstev. V luči zgodbe novoletne kampanje in njene kreativne ideje so tako ponovno zavihali rokave in v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije poskrbeli za zbiranje igrač za otroke, ki so jih avgustovske poplave najbolj prizadele.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja
Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič
Vodja projekta: Renata Šestič
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Tekstopisec: Janez Trontelj
Oblikovalka: Neža Pavrič
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Idejalisti
Režiser: Jure Matjažič
Glasba: Čuki – Cel svet imaš na dlani
Priredba glasbe: Tamir Gostiša in Rok Jurečič
Oblikovanje zvoka: Kreativist
Fotograf: Jan Čermelj
Medijska hiša: Medialog