eurospin4
Opaženo

Največ storimo, ko dobro delimo

Eurospin je v sodelovanju z agencijo Yootree Creative ustvaril celostno novoletno oglaševalsko akcijo z ganljivo zgodbo in relevantnim sporočilom.

Kratek opis akcije: »Letos nas je narava izzvala in zaznamovala naša življenja. Njena moč nas je presenetila, a hkrati prinesla nekaj, česar ni nihče pričakoval. Poplavo dobrote in solidarnosti, ki sta napajala optimizem in prepričanje ljudi v boljši jutri,« pravijo snovalci akcije, s katero so želeli javnost spomniti na solidarnost, ki je v tem letu povezala Slovenijo. »Ko dobro delimo, s tem največ storimo. To idejo in sporočilo smo predstavili s solidarno zgodbo o dveh dečkih in z njo izpostavili, da lahko z dobrimi dejanji v vsakem trenutku koga osrečimo. Hvaležni smo, da se je kampanja tako pozitivno dotaknila ljudi, in želimo, da nas tudi v prihajajočem letu vodi misel, da največ storimo, ko dobro delimo,« pravijo v agenciji Yootree Creative.

Kot dodajajo, trgovska družba Eurospin vsako leto na več načinov poskrbi za človekoljubno zbiranje sredstev. V luči zgodbe novoletne kampanje in njene kreativne ideje so tako ponovno zavihali rokave in v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije poskrbeli za zbiranje igrač za otroke, ki so jih avgustovske poplave najbolj prizadele.

eurospin-bozicna1

eurospin-bozicna2

eurospin-bozicna3

eurospin-bozicna4

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič

Vodja projekta: Renata Šestič

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Tekstopisec: Janez Trontelj

Oblikovalka: Neža Pavrič

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Jure Matjažič

Glasba: Čuki – Cel svet imaš na dlani

Priredba glasbe: Tamir Gostiša in Rok Jurečič

Oblikovanje zvoka: Kreativist

Fotograf: Jan Čermelj

Medijska hiša: Medialog

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji