prva zavarovalnica
Opaženo

Namesto neposrednega trženja zdaj prodaja na daljavo

Osebna zavarovalnica Prva je skupaj s partnerjema, Telekomom Slovenije in družbo SETCCE, svoje poslovanje popolnoma digitalizirala ter vzpostavila sistem videoidentifikacije in digitalnega upravljanja vseh poslovnih transakcij.

Kot pravijo, so se razmeram zelo hitro prilagodili in z neposrednega trženja kot prevladujočega prodajnega kanala povsem prešli k prodaji na daljavo. Z videoidentifikacijo je zdaj mogoče skleniti tudi življenjska zavarovanja oziroma naložbena varčevanja, po katerih je na trgu vedno več povpraševanja. »Kot opažamo, so preobrat v svojih nakupnih navadah v času epidemije stranke naredile tudi pri sklepanju zavarovanj. Zaznavamo večje povpraševanje po življenjskem zavarovanju oziroma naložbenem varčevanju kot tudi po dodatnem zdravstvenem zavarovanju. Glede na uredbo vlade o prepovedi neposrednega trženja, ki je bil do nedavnega prevladujoči prodajni kanal zavarovanj, smo se razmeram zelo hitro prilagodili in danes naša prodaja v celoti poteka na daljavo,« je povedal Janez Kranjc, predsednik uprave Prve osebne zavarovalnice.

Fizični stik ni več obvezen

Videoidentifikacija predstavlja nov način prodaje zavarovalniških produktov Prve, kjer fizični stik ni več obvezen. S pomočjo videoidentifikacije obstoječim in potencialnim zavarovancem zagotovijo elektronsko identiteto, to je osebna izkaznica stranke v digitalnem ekosistemu. S tem so življenjska zavarovanja in naložbena varčevanja dosegljiva preko katerega koli digitalnega kanala in naprave.

»V Telekomu Slovenije videoidentifikacijo izvajamo skladno z vsemi predpisi v posebej za to zasnovanem klicnem centru. Po uspešno opravljenem postopku si posameznik ustvari e-identiteto, ki je varno shranjena v oblaku in dosegljiva zgolj njenemu lastniku. S pridobljeno e-identiteto lahko posamezniki opravljajo poslovne transakcije in druge storitve na daljavo,« ob tem poudarja Primož Kučič, direktor Poslovnega trga v Telekomu Slovenije.

S procesom digitalizacije bodo nadaljevali

Proces videoidentifikacije, skozi katerega stranko vodi svetovalec, traja pet minut, celoten postopek pa se opravi na daljavo. Prva je za uporabo sistema videoidentifikacije pridobila vsa ustrezna dovoljenja pristojnih institucij in regulatorjev, s pomočjo digitalnega upravljanja transakcij pa zagotavlja dostopnost storitev kjer koli in kadar koli. V nadaljevanju bodo spekter svojih storitev dodatno nadgradili v segmentih elektronskega podpisovanja, avtentikacije, pravne veljavnosti, sledljivosti in arhiviranja.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji