Namesto neposrednega trženja zdaj prodaja na daljavo
Osebna zavarovalnica Prva je skupaj s partnerjema, Telekomom Slovenije in družbo SETCCE, svoje poslovanje popolnoma digitalizirala ter vzpostavila sistem videoidentifikacije in digitalnega upravljanja vseh poslovnih transakcij.
Kot pravijo, so se razmeram zelo hitro prilagodili in z neposrednega trženja kot prevladujočega prodajnega kanala povsem prešli k prodaji na daljavo. Z videoidentifikacijo je zdaj mogoče skleniti tudi življenjska zavarovanja oziroma naložbena varčevanja, po katerih je na trgu vedno več povpraševanja. »Kot opažamo, so preobrat v svojih nakupnih navadah v času epidemije stranke naredile tudi pri sklepanju zavarovanj. Zaznavamo večje povpraševanje po življenjskem zavarovanju oziroma naložbenem varčevanju kot tudi po dodatnem zdravstvenem zavarovanju. Glede na uredbo vlade o prepovedi neposrednega trženja, ki je bil do nedavnega prevladujoči prodajni kanal zavarovanj, smo se razmeram zelo hitro prilagodili in danes naša prodaja v celoti poteka na daljavo,« je povedal Janez Kranjc, predsednik uprave Prve osebne zavarovalnice.
Fizični stik ni več obvezen
Videoidentifikacija predstavlja nov način prodaje zavarovalniških produktov Prve, kjer fizični stik ni več obvezen. S pomočjo videoidentifikacije obstoječim in potencialnim zavarovancem zagotovijo elektronsko identiteto, to je osebna izkaznica stranke v digitalnem ekosistemu. S tem so življenjska zavarovanja in naložbena varčevanja dosegljiva preko katerega koli digitalnega kanala in naprave.
»V Telekomu Slovenije videoidentifikacijo izvajamo skladno z vsemi predpisi v posebej za to zasnovanem klicnem centru. Po uspešno opravljenem postopku si posameznik ustvari e-identiteto, ki je varno shranjena v oblaku in dosegljiva zgolj njenemu lastniku. S pridobljeno e-identiteto lahko posamezniki opravljajo poslovne transakcije in druge storitve na daljavo,« ob tem poudarja Primož Kučič, direktor Poslovnega trga v Telekomu Slovenije.
S procesom digitalizacije bodo nadaljevali
Proces videoidentifikacije, skozi katerega stranko vodi svetovalec, traja pet minut, celoten postopek pa se opravi na daljavo. Prva je za uporabo sistema videoidentifikacije pridobila vsa ustrezna dovoljenja pristojnih institucij in regulatorjev, s pomočjo digitalnega upravljanja transakcij pa zagotavlja dostopnost storitev kjer koli in kadar koli. V nadaljevanju bodo spekter svojih storitev dodatno nadgradili v segmentih elektronskega podpisovanja, avtentikacije, pravne veljavnosti, sledljivosti in arhiviranja.