donat
Opaženo

Naravna odpornost izvira iz prebave

Agencija Pristop je za blagovno znamko naravne mineralne vode Donat Mg s tokratno komunikacijo izpostavila povezanost med urejeno prebavo in odpornostjo telesa.

Kratek opis akcije: »Hladnejši meseci vsakoletno prinašajo tudi povečano skrb za zdravje, kar pomeni ponovno preigravanje najrazličnejših možnosti za krepitev imunskega sistema. Najboljši odgovor pa kot po navadi ponuja narava,« pravijo pri blagovni znamki Donat Mg, kjer so s prvim delom komunikacije začeli že v poletnih mesecih. Takrat so predstavili za marsikoga presenetljivo dejstvo, da je okoli 80 % celic imunskega sistema v prebavi, zato je urejanje prebave na naraven način še kako pomembno.

V drugem delu komunikacije je sledila aktivacija z novim programom Donat Mg IMUNO, ki je z uravnoteženim 30-dnevnim urnikom gibanja in prehrane ter pitjem Donat Mg uporabnike vodil do okrepitve naravne odpornosti in pridobitve zdravih navad za boljše počutje. »S kampanjo je Donat Mg postregel s svežim pogledom na pomen urejanja prebave, katere vpliv je večji, kot se morda zdi na prvi pogled,« so povedali za MM.

donat

Elementi akcije: videi na YouTubu, televizijski in spletni oglasi, družbena omrežja, promocije, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Katja Butala, Klavdija Vidic, Rosna Turk, Iva Starc, Jernej Janežič in Jan Koren

Direktorici projekta: Nina Usnik in Tea Rojec

Strateginja: Eva Šterk

Vodja projekta: Tjaša Vehovec

Kreativni direktor: Blaž Vuk

Snovalec: Peter Zabret

Umetniški direktor: Matija Kocbek

Izvedbena oblikovalca: Matic Klemen in Jernej Vernik

Postprodukcija: Nuframe

Trajanje akcije: september 2020-december 2020

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji