Naravna odpornost izvira iz prebave
Agencija Pristop je za blagovno znamko naravne mineralne vode Donat Mg s tokratno komunikacijo izpostavila povezanost med urejeno prebavo in odpornostjo telesa.
Donat Mg
Kratek opis akcije: »Hladnejši meseci vsakoletno prinašajo tudi povečano skrb za zdravje, kar pomeni ponovno preigravanje najrazličnejših možnosti za krepitev imunskega sistema. Najboljši odgovor pa kot po navadi ponuja narava,« pravijo pri blagovni znamki Donat Mg, kjer so s prvim delom komunikacije začeli že v poletnih mesecih. Takrat so predstavili za marsikoga presenetljivo dejstvo, da je okoli 80 % celic imunskega sistema v prebavi, zato je urejanje prebave na naraven način še kako pomembno.
V drugem delu komunikacije je sledila aktivacija z novim programom Donat Mg IMUNO, ki je z uravnoteženim 30-dnevnim urnikom gibanja in prehrane ter pitjem Donat Mg uporabnike vodil do okrepitve naravne odpornosti in pridobitve zdravih navad za boljše počutje. »S kampanjo je Donat Mg postregel s svežim pogledom na pomen urejanja prebave, katere vpliv je večji, kot se morda zdi na prvi pogled,« so povedali za MM.
Elementi akcije: videi na YouTubu, televizijski in spletni oglasi, družbena omrežja, promocije, tiskani oglasi
Predstavniki naročnika: Katja Butala, Klavdija Vidic, Rosna Turk, Iva Starc, Jernej Janežič in Jan Koren
Direktorici projekta: Nina Usnik in Tea Rojec
Strateginja: Eva Šterk
Vodja projekta: Tjaša Vehovec
Kreativni direktor: Blaž Vuk
Snovalec: Peter Zabret
Umetniški direktor: Matija Kocbek
Izvedbena oblikovalca: Matic Klemen in Jernej Vernik
Postprodukcija: Nuframe
Trajanje akcije: september 2020-december 2020