dobrote
Opaženo

Naše super dobrote

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS je v sodelovanju z agencijo Pristop, izbrano na javnem razpisu, v novi promocijski kampanji predstavilo tri sheme kakovosti.

Te tri sheme kakovosti označujejo »Naše super dobrote«, ki so »zaščitena označba porekla« (ZOP), »zaščitena geografska označba« (ZGO) in »zajamčena tradicionalna posebnost« (ZTP).

Kratek opis akcije: Tako kot vsakega od nas med odraščanjem izoblikujejo družina, okolje in navade, ki se prenašajo iz roda v rod, vse to vpliva tudi na edinstvene značilnosti Naših super dobrot. Sheme kakovosti s tremi označbami so predstavili skozi zgodbe o odraščanju najstnika, ki posluša nasvete ljubeče mame, skrbnega očeta in ponosnega dedka. Njihove nasvete spremljajo posnetki narave, pridelave in priprave dobrot, vsa sporočila pa zaokroži lesena deska v obliki Slovenije, na kateri so postrežene lokalne specialitete, vključene v sheme kakovosti.

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletni oglasi, spletne pasice, advertoriali, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Adrijana Bezeljak, Jožica Župec in Alenka Miklavžin

Direktor projekta: Žiga Gliha

Vodja projekta: Nika Perovšek

Asistent vodje projekta: Nina Brauc

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Tit Lončar in Anamarija Lukovac

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen in Uroš Krašovec

Vodja produkcije: Emina Halilović

Produkcijska hiša: Studio Bomba

Režiser: Aljoša Rebolj

Direktor fotografije: Miha Kolar

Fotografa: Aljoša Rebolj in Luka Pogorelz

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji