Naše super dobrote
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS je v sodelovanju z agencijo Pristop, izbrano na javnem razpisu, v novi promocijski kampanji predstavilo tri sheme kakovosti.
MKGP
Te tri sheme kakovosti označujejo »Naše super dobrote«, ki so »zaščitena označba porekla« (ZOP), »zaščitena geografska označba« (ZGO) in »zajamčena tradicionalna posebnost« (ZTP).
Kratek opis akcije: Tako kot vsakega od nas med odraščanjem izoblikujejo družina, okolje in navade, ki se prenašajo iz roda v rod, vse to vpliva tudi na edinstvene značilnosti Naših super dobrot. Sheme kakovosti s tremi označbami so predstavili skozi zgodbe o odraščanju najstnika, ki posluša nasvete ljubeče mame, skrbnega očeta in ponosnega dedka. Njihove nasvete spremljajo posnetki narave, pridelave in priprave dobrot, vsa sporočila pa zaokroži lesena deska v obliki Slovenije, na kateri so postrežene lokalne specialitete, vključene v sheme kakovosti.
Elementi akcije: televizijski oglasi, spletni oglasi, spletne pasice, advertoriali, tiskani oglasi
Predstavniki naročnika: Adrijana Bezeljak, Jožica Župec in Alenka Miklavžin
Direktor projekta: Žiga Gliha
Vodja projekta: Nika Perovšek
Asistent vodje projekta: Nina Brauc
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisca: Tit Lončar in Anamarija Lukovac
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks
Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen in Uroš Krašovec
Vodja produkcije: Emina Halilović
Produkcijska hiša: Studio Bomba
Režiser: Aljoša Rebolj
Direktor fotografije: Miha Kolar
Fotografa: Aljoša Rebolj in Luka Pogorelz