dobrote
Opaženo

Naše super dobrote

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS je v sodelovanju z agencijo Pristop, izbrano na javnem razpisu, v novi promocijski kampanji predstavilo tri sheme kakovosti.

Te tri sheme kakovosti označujejo »Naše super dobrote«, ki so »zaščitena označba porekla« (ZOP), »zaščitena geografska označba« (ZGO) in »zajamčena tradicionalna posebnost« (ZTP).

Kratek opis akcije: Tako kot vsakega od nas med odraščanjem izoblikujejo družina, okolje in navade, ki se prenašajo iz roda v rod, vse to vpliva tudi na edinstvene značilnosti Naših super dobrot. Sheme kakovosti s tremi označbami so predstavili skozi zgodbe o odraščanju najstnika, ki posluša nasvete ljubeče mame, skrbnega očeta in ponosnega dedka. Njihove nasvete spremljajo posnetki narave, pridelave in priprave dobrot, vsa sporočila pa zaokroži lesena deska v obliki Slovenije, na kateri so postrežene lokalne specialitete, vključene v sheme kakovosti.

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletni oglasi, spletne pasice, advertoriali, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Adrijana Bezeljak, Jožica Župec in Alenka Miklavžin

Direktor projekta: Žiga Gliha

Vodja projekta: Nika Perovšek

Asistent vodje projekta: Nina Brauc

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Tit Lončar in Anamarija Lukovac

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen in Uroš Krašovec

Vodja produkcije: Emina Halilović

Produkcijska hiša: Studio Bomba

Režiser: Aljoša Rebolj

Direktor fotografije: Miha Kolar

Fotografa: Aljoša Rebolj in Luka Pogorelz

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji