bla
Opaženo

Naše tačke

Zavarovalnica Sava s sloganom »Naše tačke na varnem« predstavlja novo zavarovanje za pse in mačke.

Kratek opis akcije: Zavarovalnica Sava je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravila digitalno komunikacijsko akcijo, s katero je predstavila svoje novo zavarovanje za pse in mačke, ki prvo nudi tudi asistenčne storitve. »Lastnikom kužkov in muc je najpomembneje, da so njihovi štirinožni prijatelji na varnem in da v primeru nezgode prejmejo najboljšo nego in zdravljenje, za kar poskrbi zavarovanje Naše tačke Zavarovalnice Sava,« pojasnjujejo v zavarovalnici. V akciji so ljubezen do kosmatincev prikazali s stilizirano ilustracijo psa in mačke, v kateri lahko vsi najdejo svojega ljubljenčka. Poleg statičnih materialov so družbena omrežja preplavile tudi prikupne animacije, v katerih so predstavljene značilnosti in prednosti zavarovanja. V akciji so sodelovali tudi vplivneži, dodatno pa so s paketkom pozornosti razveselili tudi nekatere pasje in mačje vplivneže – profile kužkov in muc, ki s svojo vsebino nagovarjajo želeno ciljno skupino. Pred uradno predstavitvijo so v Zavarovalnici Sava zavarovanje testno ponudili svojim zaposlenim, njihove izkušnje z zavarovanjem pa vključili v oglase, kjer lahko lastniki iz prve roke dobijo informacije od tistih, ki jim najbolj zaupajo – drugih lastnikov.

bla

Elementi akcije: spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, sodelovanje z

vplivneži, komunikacija na družbenih omrežjih in spletni strani, komunikacija na internih

kanalih in oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnica naročnika: Karin Vidonja

Direktor naročnika: Martin Stariha

Vodje projekta v agenciji: Nika Frece, Katja Hrovatin in Rok Travižan

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Damijan Penič

Spletna oblikovalka: Nuša Willenpart

Spletna strateginja: Špela Fabjan

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: julij–avgust 2021

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji