Naše tačke
Zavarovalnica Sava s sloganom »Naše tačke na varnem« predstavlja novo zavarovanje za pse in mačke.
Kratek opis akcije: Zavarovalnica Sava je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravila digitalno komunikacijsko akcijo, s katero je predstavila svoje novo zavarovanje za pse in mačke, ki prvo nudi tudi asistenčne storitve. »Lastnikom kužkov in muc je najpomembneje, da so njihovi štirinožni prijatelji na varnem in da v primeru nezgode prejmejo najboljšo nego in zdravljenje, za kar poskrbi zavarovanje Naše tačke Zavarovalnice Sava,« pojasnjujejo v zavarovalnici. V akciji so ljubezen do kosmatincev prikazali s stilizirano ilustracijo psa in mačke, v kateri lahko vsi najdejo svojega ljubljenčka. Poleg statičnih materialov so družbena omrežja preplavile tudi prikupne animacije, v katerih so predstavljene značilnosti in prednosti zavarovanja. V akciji so sodelovali tudi vplivneži, dodatno pa so s paketkom pozornosti razveselili tudi nekatere pasje in mačje vplivneže – profile kužkov in muc, ki s svojo vsebino nagovarjajo želeno ciljno skupino. Pred uradno predstavitvijo so v Zavarovalnici Sava zavarovanje testno ponudili svojim zaposlenim, njihove izkušnje z zavarovanjem pa vključili v oglase, kjer lahko lastniki iz prve roke dobijo informacije od tistih, ki jim najbolj zaupajo – drugih lastnikov.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, sodelovanje z
vplivneži, komunikacija na družbenih omrežjih in spletni strani, komunikacija na internih
kanalih in oglaševanje na prodajnih mestih
Predstavnica naročnika: Karin Vidonja
Direktor naročnika: Martin Stariha
Vodje projekta v agenciji: Nika Frece, Katja Hrovatin in Rok Travižan
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Damijan Penič
Spletna oblikovalka: Nuša Willenpart
Spletna strateginja: Špela Fabjan
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: julij–avgust 2021