mjob
Opaženo

Naslednji job imaš v žepu

V agenciji Sonce.net so v celoti zasnovali svežo celostno podobo blagovne znamke Mjob in prenovili ton komunikacije.

Kratek opis akcije: Mjob je študentski servis, ki edini na trgu ponuja vse storitve skozi telefonsko aplikacijo – od včlanitve do iskanja študentskega dela in naročanja napotnic. Digitaliziran servis za mlade je potreboval svežo vizualno podobo in oglaševalsko strategijo, ki bo ciljno občinstvo ne le dosegla, temveč tudi prepričljivo nagovorila in dokazala, da je najboljša izbira za mlade, ne le zaradi ponudbe, ampak tudi zato, ker je blagovna znamka, ki živi in diha z mladimi in se kot takšna v celoti identificira z vrednotami in videzom generacije Z. Sonce.net je v celoti zasnoval svežo celostno podobo blagovne znamke in prenovo tona komunikacije v sozvočju s tem ciljem.

m job

Preznamčenje logotipa: »kameleonski« logotip, ki v šestih osnovnih različicah in nešteto izpeljavah barvnih in vzorčnih kombinacij ponuja razigran pristop k znamčenju.

mjob1

mjob2

mjob3

mjob4

mjob5

mjob6

mjob7

Oglasi sledijo kamelensko zastavljeni identiteti, vsak oglas je lahko drugačen, hkrati so vsi nezamenljivo povezni z Mjobom. Stabilna gradnika sta osnovna oblika in pozicija logotipa ter pozicijski slogan »Naslednji job imaš v žepu«. Gre za besedno igro na dejstvo, da je Mjob za iskalca zaposlitve v celoti upravljan v eni aplikaciji na pametnem telefonu.

mjob7

Družbena omrežja so polna drznosti, humorja, direktnosti in meme-ov. Profil je koristen, nasmeje in preseneča z mero sarkazma.

newsletter

"Verjetnost, da bo Gen-Z-jevec odprl promocijsko e-poštno sporočilo je majhna. Zato mora biti vsako sporočilo koristno, duhovito in jedrnato. Brez pokroviteljskega ali značilno oglaševalskega tona," pravijo.

majice

Majice 

Video oglasi prikazujejo zgodbe o uspehu, ki se začnejo s prvim študentskim »jobom«. Na absolutno pretiran, deloma tudi samoironičen način, ki se poigrava s sodobnimi temami generacije Z – z vplivneži, s samoniklimi multimilijonarji, s startup izumiteljstvom, znanstveno fantastiko in ostalimi web 3.0 temami. Ne glede na to, kako nore cilje ima nekdo, se skoraj vedno lahko začnejo s prvim jobom. Naj bo to Mjob.

Elementi akcije: prenova logotipa, pozicijskega slogana in celostne podobe blagovne znamke, videooglasi, oglasi na spletu in pametnih telefonih, oglasi na družbenih omrežjih, remarketing, e-poštni marketing, majice, strategija za družbene medije in prenova komunikacije

Predstavnica naročnika: Manca Uršič Rosas

Kreativna direktorica in tekstopiska: Nina Dinjaški

Umetniška direktorica in oblikovalka: Urša Hočevar

Vodja projekta v agenciji in strateginja za družbena omrežja: Sonja Zlobko

Medijska strategija: Manca Uršič Rosas in Sonja Zlobko

Tekstopisec za družbene medije: Žiga Kuhelj

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji