gin
Opaženo

Natečaj in modna revija #REDicalPark

Znamka Beefeater Gin & Tonic je razpisala modni natečaj, na katerega se je prijavilo 50 oblikovalcev. V četrtek, 10. 11., so v Cukrarni organizirali modno revijo, na kateri je 8 finalistov predstavilo svoje kreacije, zmagovalec pa je postal Deni Pregelj.

Na modni reviji REDical Park v Cukrarni se je zbralo veliko število ljubiteljev urbanega sloga, ki so se udeležili revije modnega natečaja znamke Beefeater Gin & Tonic. Z natečajem so želeli podpreti mlade modne ustvarjalce in jim omogočiti, da se predstavijo javnosti. Tematika ulične kolekcije, ki je bila na ogled v belo-rdečem ambientu Cukrarne, je bila urbana scena, nekonvencionalni modni izraz ter rdeča barva, ki pooseblja znamko Beefeater gin & tonic. Obiskovalci modne revije so dobili vabilo, naj se odenejo v bele barve in tako je bila rdeča barva še toliko bolj poudarjena.

Občinstvo je med finalisti – to so bili Ana Strnišnik, Anže Orešnik, Deni Pregelj, Eva Jelenc, Eva Maganja, Neja Stoilkovsky, Tamara Bizjan in Uroš Topić – izbralo zmagovalca Denija Preglja, ki je za natečaj ustvaril popolno silhueto londonskega moškega. Od organizatorja, znamke Beefeater gin & tonic, je prejel štipendijo v višini 2000 evrov.

Aktivacija: Modna revija REDical Park, četrtek, 10. november 2022, v Cukrarni

Družbena omrežja: Instagram profil Beefeater Gin & Tonic

Predstavnica naročnika: Eva Japelj

Vodja projekta v agenciji: Sonja Vlašič

Umetniški direktor: Marko Klemen

Strateginja: Sonja Vlašič

Kreativna ideja: Irena Kotnik in Sonja Vlašič

Fotografija: Lara Rožemberg

Videoprodukcija: Andrej Srebrnjak in Mihailo Hadžić

Tekstopiski: Neža Lešek in Sonja Vlašič

Asistentka projekta: Tinkara Nared

Organizacija dogodka: Manca Dežman in Luka Jager, Bold projects

Tehnična organizacija dogodka: Hiša vizij

dp

ddp

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji