portoroz, piran
Opaženo

Nazaj v Portorož in Piran

Agencija April 8 je za Turistično združenje Portorož pripravila promocijsko oglaševalsko akcijo, ki slovenske goste vabi na počitnice v Portorož in Piran.

Kratek opis akcije: Letošnja turistična sezona predstavlja velik izziv za vse destinacije. V Portorožu in Piranu so se ga lotili s pomočjo videa, ki s pomočjo nostalgije nagovarja čustva slovenskih gostov in jih vabi nazaj v Portorož in Piran.

»Glavno 'vlogo' v videu ima rdeči fičko, ki pri gledalcu zbudi spomin na čase, ko so z družino in prijatelji preživljali poletja ob slovenski obali. Takrat je bila sama pot največje doživetje. Postanki za malico in stranišče, sopihanje po klancu in skrb, ali bo fičko sploh zdržal do morja,« so v agenciji April 8 opisali idejo, iz katere so izhajali. Uvodni del televizijskega oglasa tako postreže s ščepcem iz preteklosti – pakiranje tipične slovenske družine v fička, živžav v avtu, dolge ure vožnje do Črnega Kala in nestrpno pričakovanje trenutka, ko smo prvič uzrli morje. Nato se zgodba iz preteklosti prevesi v sedanjost, kjer ugotovimo, da destinacija danes obiskovalcem ponuja veliko več kot nekoč.

Poležavanje na plaži je postalo supanje do Strunjana, kolesarjenje po solinah in druga nepozabna doživetja, ki čakajo, da jih slovenski gostje odkrijejo. »In kdaj, če ne zdaj, je čas, da na novo odkrijemo domači Portorož in Piran?« sprašujejo gledalca. Celoten video (od brifa do končnega izdelka) je nastal v dobrem tednu dni, sledi pa mu tudi vseslovenska oglaševalska akcija, ki bo na spletnih in klasičnih kanalih potekala do konca avgusta.

portoroz, piran2

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, digitalni in tiskani oglasi, video za YouTube, pristajalna stran, družbena omrežja, spletna in klasična nagradna igra, gverilski marketing v večjih slovenskih mestih

Predstavnika naročnika: Igor Novel in Petra Rebec

Direktorica projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar

Tekstopiska: Darja Štukelj

Oblikovalka: Žanin Tamše

Režiser: Blaž Garbajs

Asistent režiserja: Žiga Andrejc

Vizualna produkcija: Storeez Studio

Fotografinja: Katja Jemec

Vizažistka: Lea Bole

Kostumografinja: Klara Novak

Asistentka: Lara Burkat

Igralci: Katja Škofic, Jernej Sitar, Fiona Fontanot in Liam Šik

Besedilo pesmi: Milan Jesih

Avtor melodije: Jani Golob

Trajanje kampanje: od 26. maja do 31. avgusta 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji