Ne izdihni, navdihni
Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan je v sodelovanju z agencijo Povem, ki je skrbela za odnose z javnostmi, in studiom andGustav, ki je poskrbel za strategijo in komunikacijsko akcijo, pripravilo akcijo ozaveščanja o rakavih obolenjih.
Društvo Onkoman
Kratek opis akcije: Družbeno odgovorna akcija je potekala pod sloganom »Ne izdihni, navdihni«, še posebej pa je bila izpostavljena problematika pljučnega raka. Akcija je obsegala več različnih elementov, ki so skupaj poskrbeli, da je pomembna tema dosegla čim večje število ljudi. Primarno se je odvijala na družbenih omrežjih društva, kjer je serija objav razkrivala statistike obolevnosti po slovenskih regijah in opozarjala na prve znake bolezni. Za ozaveščanje širše javnosti sta bila pripravljena tudi dva televizijska oglasa. V novembru je v sodelovanju z Lidlom Slovenija potekala tudi akcija Brkati november, v sklopu katere je bilo od vsake prodane škatle jajc deset centov namenjenih društvu OnkoMan za boj proti raku. V ta namen so v društvu pripravili tudi nagradno igro, v kateri so zbirali najboljše jedi z jajci, objave na družbenih omrežjih društva OnkoMan pa so poskrbele za malce bolj hudomušen in poljuden, a hkrati poučen pristop k resni temi. Kot pika na i celotni akciji je sporočilo društva zaokrožilo tudi med znanimi Slovenci, ki so na svojih družbenih omrežjih izkazali podporo akciji in pozvali svoje sledilce, da storijo enako.
Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, televizijska oglasa, odnosi z javnostmi
Predstavnik naročnika: Gregor Pirc
Vodji projekta v agenciji: Urška Lisjak in Vanja Žižmond (Povem)
Kreativni direktor in tekstopisec: Drago Mlakar (andGustav)
Direktor projekta: Stipe Bačić (andGustav)
Umetniški direktor: Filip Latin (andGustav)
Grafična oblikovalca: Filip Latin in Karla Čotić (andGustav)
Ilustrator: Zoran Pungečar
Produkcija: Studio 7
Producent in režiser: Mark Pirc