nelipot formitas
Opaženo

Nelipot se s prenovljeno grafično podobo vrača h koreninam

Agencija Formitas Creative in blagovna znamka naravne kozmetike Nelipot predstavljata prenovljeno grafično podobo dezodorantov v stiku.

Barva embalaže je odslej poenotena na belo, izdelki pa se glede na vonj glavne sestavine med seboj ločijo po barvnem traku na spodnjem delu embalaže. V agenciji Formitas Creative pravijo, da lokalne podjetniške zgodbe podpirajo že od leta 2016, ko so začeli ustvarjati projekt »Štartaj Slovenija«. V njegovem okviru so za znamko Nelipot zasnovali oglaševalsko akcijo za HIT produkt leta, njihovo sodelovanje pa je postalo še tesnejše leta 2018, ko so se za Nelipot odprla prva vrata v tujino in so skupaj osvojili hrvaški trg. »To pomlad pa je prišel čas za posebno osvežitev. Dezodoranti v stiku Nelipot so dobili novo grafično podobo in začrtano smer komunikacije, ki se vrača k Nelipotovim začetkom,« so za MM povedali v Formitasu.

Nelipot že od samega nastanka pooseblja naravo in iz nje črpa navdih za kozmetiko, ki kljubuje vsakdanu ter kožo nežno neguje. Zdaj so se odločili za poenoteno minimalistično podobo treh različic dezodoranta v stiku z imeni Basic, Shac in Irof. Barva embalaže je bela, izdelki pa se med seboj ločijo po barvnem traku. Z mislijo na okolje je izbrana tudi nalepka embalaže, ki je izdelana na osnovi škroba.

Novi grafični podobi sledijo tudi druge novosti 

»Verjamejo v svežo podjetniško energijo slovenskih podjetnikov in z naročniki pogumno stopamo na bolj trajnostno usmerjeno pot,« pravijo pri Formitas Creative. Zato so za Nelipot poleg nove grafične podobe, s katero bodo v prihodnosti poenotili celotno linijo njihovih kozmetičnih izdelkov, pripravili tudi novo komunikacijsko smer in manifest, s katerim se bo znamka predstavila na prenovljeni spletni strani.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji