neo
Opaženo

NEO. Svet po moje.

Pristop je za Telekom Slovenije zasnoval oglaševalsko akcijo za platformo NEO.

Kratek opis akcije: »Obstaja svet, kjer je lahko vse tako, kot rečemo mi. Temu svetu rečemo NEO. Platforma za pametno življenje v svojem drugem letu obstoja razvija svojo vizijo uporabniške izkušnje, ki nam prinaša enostavnejše, bolj brezskrbno življenje. Življenje brez brezciljnega iskanja kanalov. Življenje brez stanja v vrsti. Življenje brez stresa. Življenje brez skrbi. Življenje po naše. Svet po moje,« pravijo snovalci akcije, ki so si jo zamislili v dveh fazah. Prva je vzpostavila koncept življenja »po moje« skozi ciljano spletno oglaševanje akcijskih izdelkov, povezanih s ponudbo paketov NEO. Druga faza pa koncept konkretizira s poetičnim televizijskim oglasom, v katerem spremljamo slehernika v borbi z vsakodnevnimi ovirami in frustracijami, ki jih premaguje na poti v NEO svet. Oglas, ki primarno gradi željo po boljšem življenju, spremlja tudi integriran preplet oglaševalskih kanalov, od spletnih do tiskanih, ki na mikro ravni nagovarjajo vsakdanje skrbi in zanje ponujajo konkretne rešitve za boljše življenje s pomočjo platforme NEO.

neo

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Eva Winkler, Mateja Grabar Premelč in Borut Bartol

Direktorica projekta: Petra Muth Zupanc

Vodja projekta: Tea Rojec

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Umetniška direktorja: Matija Kocbek in Denis Lelić

Tekstopisci: Drago Mlakar, Peter Zabret in Jernej Vrečar

Stratega: Eva Šterk in Jernej Špende

Oblikovalec: Emil Barbarić

Produkcijska hiša: Nora

Režiser: Nejc Pohar

Fotograf: Primož Korošec

Postprodukcija: Nuframe, Art Rebel 9

Medijska agencija: Pristop Media

Medijski zakup: Tamma Žbontar (Pristop Media)

Trajanje akcije: september 2019 – november 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji