NEO. Svet po moje.
Pristop je za Telekom Slovenije zasnoval oglaševalsko akcijo za platformo NEO.
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: »Obstaja svet, kjer je lahko vse tako, kot rečemo mi. Temu svetu rečemo NEO. Platforma za pametno življenje v svojem drugem letu obstoja razvija svojo vizijo uporabniške izkušnje, ki nam prinaša enostavnejše, bolj brezskrbno življenje. Življenje brez brezciljnega iskanja kanalov. Življenje brez stanja v vrsti. Življenje brez stresa. Življenje brez skrbi. Življenje po naše. Svet po moje,« pravijo snovalci akcije, ki so si jo zamislili v dveh fazah. Prva je vzpostavila koncept življenja »po moje« skozi ciljano spletno oglaševanje akcijskih izdelkov, povezanih s ponudbo paketov NEO. Druga faza pa koncept konkretizira s poetičnim televizijskim oglasom, v katerem spremljamo slehernika v borbi z vsakodnevnimi ovirami in frustracijami, ki jih premaguje na poti v NEO svet. Oglas, ki primarno gradi željo po boljšem življenju, spremlja tudi integriran preplet oglaševalskih kanalov, od spletnih do tiskanih, ki na mikro ravni nagovarjajo vsakdanje skrbi in zanje ponujajo konkretne rešitve za boljše življenje s pomočjo platforme NEO.
Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Eva Winkler, Mateja Grabar Premelč in Borut Bartol
Direktorica projekta: Petra Muth Zupanc
Vodja projekta: Tea Rojec
Kreativni direktor: Drago Mlakar
Umetniška direktorja: Matija Kocbek in Denis Lelić
Tekstopisci: Drago Mlakar, Peter Zabret in Jernej Vrečar
Stratega: Eva Šterk in Jernej Špende
Oblikovalec: Emil Barbarić
Produkcijska hiša: Nora
Režiser: Nejc Pohar
Fotograf: Primož Korošec
Postprodukcija: Nuframe, Art Rebel 9
Medijska agencija: Pristop Media
Medijski zakup: Tamma Žbontar (Pristop Media)
Trajanje akcije: september 2019 – november 2019