Neverjetne živali
V Lidlu Slovenija zveste kupce tokrat vabijo, naj raziščejo svet neverjetnih živali.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Od 20. avgusta 2020 dalje bodo kupci za vsakih 10 evrov nakupa v Lidlu prejeli zavitek štirih kartic živali z zanimivimi dejstvi, ki jih bodo lahko shranili v zbirateljski album. Celotna zbirka neverjetnih živali je podprta tudi s poučno mobilno aplikacijo, s pomočjo katere lahko uporabniki poslušajo, kako se živali oglašajo, devet od njih pa lahko vidijo tudi v 3D-obliki in se z njimi fotografirajo.
»Ker si v Lidlu Slovenija ves čas prizadevamo ustvariti boljši svet, je letošnji program zvestobe okolju prijazen in brez plastike. Neverjetnim živalim pa smo v Lidlu zadali še eno pomembno nalogo, in sicer ozaveščanje o pomembnosti ohranjanja narave, predvsem živalske raznovrstnosti,« pravijo.
Elementi akcije: televizijski oglas, spletna video vsebina, zunanje oglaševanje, komunikacija v družbenih medijih, spletno oglaševanje, spletna stran, tiskani oglasi, komunikacija na prodajnih mestih, dogodki
Predstavniki naročnika: Anita Srac, Lea Grilc, Vesna Šavs, Špela Kregar, Maruša Pangerc, Nina Plantan, Miha Horvat, Robert Gornik, Katja Heberle in Tina Cipot
Produkcijska hiša: Miss Moose production
Vodja projekta v produkcijski hiši: Manja Porle
Ilustratorka: Ewelina Fiedler
Medijska agencija: OMD, Drom
Trajanje akcije: od 20. avgusta 2020 do razprodaje zalog