Ni ga čez točeno Laško
Pivovarna Laško Union je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvarila serijo kratkih televizijskih oglasov, v katerih v rimah opevajo prednosti točenega Laškega. Kampanjo spremljajo tudi plakati, spletno oglaševanje in oglaševanje na družbenih omrežjih.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: Izkušeni pivci piva dobro vedo, da je točeno Laško najboljše Laško. In zakaj je to doživetje legendarnega slovenskega piva tako posebno? Ker je bolj sveže in okolju prijazno od tistega v steklenici ali pločevinki, obenem pa je natočeno z ljubeznijo točilnega mojstra, pravzaprav se lahko izrazimo, da gre za pravo umetnost ročnega dela. Spote, v katerih kot glavni junak nastopa ledeni vrček točenega, so opremili z zabavnimi rimami, ki gredo gledalcu hitro v uho – in tam tudi ostanejo.
Naročnik - akcija: Pivovarna Laško Union / Točeno Laško
Elementi akcije: televizijski oglasi, plakati, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih
Predstavnice naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan, Patricija Kodrič
Vodji projekta: Nace Tomc, Rok Travižan
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Maja Burja
Umetniški vodja: Ljubo Bratina
Oblikovalec: Miha Feguš
Spletni strateg: Jan Omahen
TV produkcija: Kinomotel
Režiser: Gregor Vesel
Fotograf: Lovro Rozina