TO NI Planica!
V agenciji Internavti so v sodelovanju z Ljubljanskimi mlekarnami za blagovno znamko sladoledov Planica zasnovali rešitev, ki bo naredila konec neprijetnim presenečenjem.
Ljubljanske mlekarne
Kratek opis akcije: Slovenci v banjicah sladoledov Planica radi zamrzujemo različne domače dobrote. Tako se pogosto zgodi, da v banjici iz domačega zamrzovalnika najdete filane paprike, čufte, sarme, segedin ali druge doma pripravljene jedi. Da bi tovrstnim presenečenjem naredili konec, so pripravili preprosto rešitev. Serija nalepk TO NI Planica, namenjenih označevanju jedi, ki jih doma zamrzujemo v banjicah, je že na voljo pri vseh večjih trgovcih po Sloveniji.
Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, oglaševanje na YouTubu, prodajna mesta, spletni vplivneži
Predstavnika naročnika: Matevž Zver in Tina Kumelj
Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik
Kreativni direktor in tekstopisec: Blaž Kocjančič
Umetniški direktor: Miha Grobler
Oblikovalka: Daša Hrvacki
Ustvarjalka digitalnih vsebin: Eva Križaj
Produkcijska hiša: Lilt
Animator: Miha Grošelj
Medijska agencija: Zenith Media
Trajanje akcije: od 10. junija 2020 do razdelitve vseh nalepk