planica3
Opaženo

TO NI Planica!

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Ljubljanskimi mlekarnami za blagovno znamko sladoledov Planica zasnovali rešitev, ki bo naredila konec neprijetnim presenečenjem.

Kratek opis akcije: Slovenci v banjicah sladoledov Planica radi zamrzujemo različne domače dobrote. Tako se pogosto zgodi, da v banjici iz domačega zamrzovalnika najdete filane paprike, čufte, sarme, segedin ali druge doma pripravljene jedi. Da bi tovrstnim presenečenjem naredili konec, so pripravili preprosto rešitev. Serija nalepk TO NI Planica, namenjenih označevanju jedi, ki jih doma zamrzujemo v banjicah, je že na voljo pri vseh večjih trgovcih po Sloveniji.

planica1

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, oglaševanje na YouTubu, prodajna mesta, spletni vplivneži

Predstavnika naročnika: Matevž Zver in Tina Kumelj

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik

Kreativni direktor in tekstopisec: Blaž Kocjančič

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Ustvarjalka digitalnih vsebin: Eva Križaj

Produkcijska hiša: Lilt

Animator: Miha Grošelj

Medijska agencija: Zenith Media

Trajanje akcije: od 10. junija 2020 do razdelitve vseh nalepk

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji