Nič več skritih presenečenj, nič več drobnega tiska.
Nova KBM v nadaljevanju lanske komunikacijske akcije opozarja na podrobnosti, ki lahko potrošnike presenetijo pri izbiri najugodnejšega gotovinskega posojila.
Nova KBM
Kratek opis akcije: Nova KBM tokrat ozavešča o neprijetnih presenečenjih, ki jih lahko potrošniki preskočijo z odločitvijo za posojilo NAPREJ. Vizualno močni oglasi v odtenkih rdeče se igrajo z nejasnostmi in zamegljeno sliko, izpostavijo nepotrebno brskanje in tako pozivajo potrošnike, naj preskočijo na prijazno, razumljivo in hitro posojilo,« pojasnjujejo v agenciji Imago Bold. Akcija vključuje serijo televizijskih in digitalnih oglasov ter aktivnosti pod črto, v celoti pa jo bodo predstavili do konca leta.
Elementi akcije: serija televizijskih oglasov, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, tiskani oglasi, interni »online« in »offline« kanali, sponzorstva …
Predstavniki naročnika: Jernej Smisl, Nataša Sernc in Jadranka Gajić
Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass
Asistentka projekta v agenciji: Anja Popovič
Kreativna direktorica: Mirka Modrinić
Tekstopiska: Neža Pavlovčič
Umetniška direktorja: Branislav Milošević in Vesna Ibrišimović
DTP: Nikola Janjić, Lana Kessler
Produkcijska hiša: Riba ribi grize rep
Režiser: Rino Barbir
Producent: Jurica Ester