Nikoli ni prezgodaj za LAJF
V Zavarovalnici Triglav so želeli LAJF, prvo življenjsko in nezgodno zavarovanje za mlade v Sloveniji, predstaviti na svež in presenetljiv način. V sodelovanju z agencijo Renderspace in umetno inteligenco so »problem prihodnosti« preslikali v sedanjost.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: »Zavarovanje življenja ni ‘problem za prihodnost’, čeprav se nam tako zdi. Sploh ko smo mladi in denar raje namenimo temu, da se imamo lepo tu in zdaj,« pravijo. Mlade želijo zato spodbuditi k razmisleku o LAJF-u že zdaj, čeprav se zavedajo, da nihče, ne glede na starost, ne želi zares razmišljati o najslabšem, kar se lahko zgodi – o težkih poškodbah, invalidnosti, celo smrti. Kot ugotavljajo, je pri težjih temah za preboj potrebna večja kreativna sila, zato so s pomočjo umetne inteligence za oglase ustvarili podobe mladostnikov in jih postarali ter tako pokazali, da odgovornost za LAJF ni nekaj, kar bi lahko prestavljali na prihodnost. Digitalno kreativno strategijo so zasnovali na sporočilu »Nikoli ni prezgodaj« in jo podkrepili z jasnim pozivom »Zavaruj LAJF že zdaj«.
Kampanja ob predstavitvi se že nadaljuje z Izzivom 2044 na Radiu Center, kjer mladi s pomočjo filtrov umetne inteligence ustvarjajo 20 let starejše fotografije sebe, in vsebinami vplivnežev.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje, vsebine na družbenih omrežjih, radijska aktivacija in oglasi, zunanje oglaševanje
Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Sara Rogel, Alja Petrovič in Jaka Jauh
Vodja projekta v agenciji: Patrizia Cresso
Kreativni direktor in tekstopisec: Klemen Šefer
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalka: Patricija Rantaša
Soavtorica podob in videov: Umetna inteligenca (DALL-E)
Vsebinska in digitalna stratega: Blaž Jarc in Andreja Gregorka
Odnosi z mediji in vplivneži: Pia Jankovič in Jasmina Voler
Postprodukcija animacij in videov: Matic Klemen
Medijska agencija: Pristop Media
Radijska aktivacija: Radio Center
Trajanje akcije: od februarja 2024 dalje